Strona 1 z 1

Czy to wina kranika ? Pilne

: 6 mar 2017, o 21:13
autor: DrivterGSI1
Witam . Moto przerywa mi powyżej 10tyś obrotów. Na luzie wszystki jest ok, ogólnie moto oprócz tego chodzi idealnie . Mechanik który to robił tłumaczy się że to wina kranika i dziś go rozkręcił. Sprawdziłem sam na spokojnie i z kranika paliwo leci cały czas . Co o tym myślicie \/

Re: Czy to wina kranika ? Pilne

: 7 mar 2017, o 11:09
autor: mirekm71
Lecieć leci ale jak leci? Może za wolno? Bardzo często przyczyna jest filtr paliwa. Przy wysokich obr trochę tego paliwa potrzeba.

Re: Czy to wina kranika ? Pilne

: 7 mar 2017, o 13:06
autor: DrivterGSI1
No właśnie nie potrafię znaleźć filmiku jak ta benzyna lecieć powinna . Moto przed czyszczeniem i synchronizacja gaznikow chodziło świetnie lecz czasami przy wyprzedzania potrafiło się zaksztusic i szło dalej . A może to wina świec ? Co myślicie ?

: 7 mar 2017, o 13:46
autor: David
Przez świece by raczej nie chodził równo

Re: Czy to wina kranika ? Pilne

: 7 mar 2017, o 14:14
autor: mirekm71
Z którego to jest roku? Na gaznikach?

Re: Czy to wina kranika ? Pilne

: 7 mar 2017, o 16:00
autor: DrivterGSI1
Gazniki 1997 r

Re: Czy to wina kranika ? Pilne

: 7 mar 2017, o 16:17
autor: MacioS
pompa paliwa ten model to lubi

Re: Czy to wina kranika ? Pilne

: 7 mar 2017, o 16:28
autor: DrivterGSI1
Tylko czasami jest ok a czasami nie da sie przekrocZyc 10tys albo jest tak że koło 10tys z dwa razy szarpnie A później idzie . Moc ma.ogromna 2 bieg podnosi koło samym gazem podczas przyspieszania .

Re: Czy to wina kranika ? Pilne

: 7 mar 2017, o 17:09
autor: mirekm71
Z tego co pamietam gaźniki miały inny objaw przy braku paliwa. Przy odkręceniu na maxa przestawały ciągnąć nagle i po kilkuset metrach potrafił strzępić w tłumik o zaczynał normalnie jechać. Podczas wysokiego zapotrzebowania na paliwo gaźniki opróżniały się i potrzebowały chwili aby uzupełnić paliwo. Może u Ciebie leci wolno ale nie na tyle, żeby całkowicie opróżnić komory pływakowe?

Edit: jeśli szarpnie a później idzie normalnie to nie jest to spowodowane brakiem paliwa.

Re: Czy to wina kranika ? Pilne

: 7 mar 2017, o 19:34
autor: DrivterGSI1
Hmm więc czym może być to spowodowane ?

ogólnie to było tak że kumpel mówił że moto dostaje za mało paliwa bo wciągał podciśnienie i paliwo niby leciało delikatnie . Rozkręcił mi kranik i mówi że mam zamówić zestaw naprawczy. Do tego czasu było tak że moto do od 10tyś całkiem strzelało w wydech i gasło nawet po wciśnięciu sprzęgła. Nie dało mi to spokoju i zaślepiłem wężyk od podciśnienia i zrobiłem tak że paliwo leci cały czas . Więc teraz po tym jest tak że czasami moto idzie cały czas od zera do odcięcia idealnie a czasami zacznie przerywać. Także co możecie doradzić w tej sytuacji ?