Problem ze stopką i światłami długimi
: 19 lut 2019, o 21:11
Witam , mam problem ze stopką , mianowicie podczas jazdy gasł mi moto bo stopka sie delikatnie opuszczała z 1-2cm.
Na czujniku stopki jak kupiłem moto jest blaszka i przymocowana trytytka aby ten dzyndzel czyjnika dociskał , ca w połowie poprzedniego sezonu dołożyłem 2 trytytki i na część stopki która styka się z tym czujnikiem przykleiłem na poxipol monete i do końca sezonu było git. Ale na wszelki wypadek można odłączyć ten czujnik , tak żeby moto nie gasł nawet na rozłożonej stopce. Myślę że juz bardziej bezpieczna jest jazda z lekko niezłożoną stopką niż żeby moto gasł przy wyprzedzaniu (tak jak mi sie zdażyło na autostradzie ... ).
Druga kwestia to xenony. Wsadziłem w soczewkę (krótkie) i na długie xenony , ale gdy nocą włączam długie to nic nie polepsza się zasięg światła i widoczność ... Na zwykłych osramach to jak sie zapaliło długie to na 1 km widoczność była.
Żarnik H4 jest z taka blaszką półokrągła u dołu , sprawdzałem ostatnio i nie da się go inaczej zamocować . Miał ktoś taki problem ?
Na czujniku stopki jak kupiłem moto jest blaszka i przymocowana trytytka aby ten dzyndzel czyjnika dociskał , ca w połowie poprzedniego sezonu dołożyłem 2 trytytki i na część stopki która styka się z tym czujnikiem przykleiłem na poxipol monete i do końca sezonu było git. Ale na wszelki wypadek można odłączyć ten czujnik , tak żeby moto nie gasł nawet na rozłożonej stopce. Myślę że juz bardziej bezpieczna jest jazda z lekko niezłożoną stopką niż żeby moto gasł przy wyprzedzaniu (tak jak mi sie zdażyło na autostradzie ... ).
Druga kwestia to xenony. Wsadziłem w soczewkę (krótkie) i na długie xenony , ale gdy nocą włączam długie to nic nie polepsza się zasięg światła i widoczność ... Na zwykłych osramach to jak sie zapaliło długie to na 1 km widoczność była.
Żarnik H4 jest z taka blaszką półokrągła u dołu , sprawdzałem ostatnio i nie da się go inaczej zamocować . Miał ktoś taki problem ?