Witam.
Motocykl po nocnym staniu w garażu rano ma problem tj. odpali normalnie, ale pracuje bez ssania, więc musze trzymać manetkę tak żeby silnik nie zgasł, jak temperatura dojdzie do 35st. to już trzyma obroty,wiadomo jak już się zagrzał..
Wystarczy że trochę pojeżdżę,silnik będzie mial normalną temperaturę ok 90st., zgaszę go, a po kilku godzinach silnik ma temp. ok 22st. to odpali, pochodzi chwile na ssaniu (obroty ok +-2,5 tys. ) i po ok 6 sekundach silnik pracuje normalnie ..
Jakieś propozycje ?
Problem przy odpalaniu zimnej K7
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 16 maja 2011, o 11:40
- Motocykl: gsx-r 750
- Wymarzony motocykl: już go mam :)
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 16 maja 2011, o 11:40
- Motocykl: gsx-r 750
- Wymarzony motocykl: już go mam :)
Re: Problem przy odpalaniu zimnej K7
nikt się z czymś takim nie spotkał ... ?
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 26 lip 2010, o 09:23
- Motocykl: GSX-R 750
Re: Problem przy odpalaniu zimnej K7
Witam.
Co ci mogę poradzic to sprawdź sobie czujnik temperatury wody i kable do niego jak i silniczek krokowy sterujący pracą drugich przepustnic i jego okablowanie. A tak poza tym pasuje zmierzyc i obliczyc różnicę napięcia wyjściowego czujnika położenia przepustnic pracującego na wolnych obrotach a napięcie wyjściowe tego samego czujnika tylko że przy otwartych na maksa drugich przepustnicach. Wynik powinien oscylowac w granicach 0.025-0.035v jeżeli się nie mieści trzeba wyregulowac go śrubką szybkich obrotów aż się zmieści w tej wartości. Radził bym ci tą pracę zlecic wykwalifikowanemu mechanikowi. Ale to okablowanie możesz sobie sam sprawdzic jak najbardziej może tylko jakaś wtyczka nie łączy
Co ci mogę poradzic to sprawdź sobie czujnik temperatury wody i kable do niego jak i silniczek krokowy sterujący pracą drugich przepustnic i jego okablowanie. A tak poza tym pasuje zmierzyc i obliczyc różnicę napięcia wyjściowego czujnika położenia przepustnic pracującego na wolnych obrotach a napięcie wyjściowe tego samego czujnika tylko że przy otwartych na maksa drugich przepustnicach. Wynik powinien oscylowac w granicach 0.025-0.035v jeżeli się nie mieści trzeba wyregulowac go śrubką szybkich obrotów aż się zmieści w tej wartości. Radził bym ci tą pracę zlecic wykwalifikowanemu mechanikowi. Ale to okablowanie możesz sobie sam sprawdzic jak najbardziej może tylko jakaś wtyczka nie łączy