GSXR 750 k5 rozruch na gorącym silniku i kopcenie
: 20 mar 2019, o 21:31
Hej,
Mam pytanko, zauważyłem, pewną rzecz, gdy silnik jest rozgrzany (z 95/100 stopni) i gdy go odpalam rozgrzanego po chwili postoju, to pierwszy rozruch gorącego silnika jest ciut trudniejszy (muszę dłużej potrzymać starter lub trochę przekręcić manetkę) i również w tej sytuacji wylatuje jasny dym z tłumika. Gdy przykazuję od razu to jest czysto.
Przy odpalaniu na zimn lub w trakcie nabierania temp nie ma żadnych uwag, a spaliny są bezbarwne.
Sytuacja się powtarza tylko kiedy porządnie się rozgrzeje, zgaszę go, odczekam chwilkę (z 2 lub 5 minut) i ponownie go odpalam, wtedy pojawi się jasny dym, taki biały oraz dłużej musi pokręcić
( dłużej pokręcić w sensie z 2 sekundy dłużej)
Nie bardzo wiem gdzie szukać przyczyny ?
Nie zauważyłem aby pobierał olej czy płynu chłodniczy (wydech jest cały czysty i nie ma nawet na nim sadzy w środku)
Stan płynu chłodniczego gdy jest zimny jest poniżej kreski minimum a jak się rozgrzeje jest trochę ponad kreskę minimum w zbiorniczku i tak jest cały czas.
Czy świece mają wpływ na ten rozruch i ten objaw ?
Czy zabrudzony układ paliwowo wtryskowy ?
Mam pytanko, zauważyłem, pewną rzecz, gdy silnik jest rozgrzany (z 95/100 stopni) i gdy go odpalam rozgrzanego po chwili postoju, to pierwszy rozruch gorącego silnika jest ciut trudniejszy (muszę dłużej potrzymać starter lub trochę przekręcić manetkę) i również w tej sytuacji wylatuje jasny dym z tłumika. Gdy przykazuję od razu to jest czysto.
Przy odpalaniu na zimn lub w trakcie nabierania temp nie ma żadnych uwag, a spaliny są bezbarwne.
Sytuacja się powtarza tylko kiedy porządnie się rozgrzeje, zgaszę go, odczekam chwilkę (z 2 lub 5 minut) i ponownie go odpalam, wtedy pojawi się jasny dym, taki biały oraz dłużej musi pokręcić
( dłużej pokręcić w sensie z 2 sekundy dłużej)
Nie bardzo wiem gdzie szukać przyczyny ?
Nie zauważyłem aby pobierał olej czy płynu chłodniczy (wydech jest cały czysty i nie ma nawet na nim sadzy w środku)
Stan płynu chłodniczego gdy jest zimny jest poniżej kreski minimum a jak się rozgrzeje jest trochę ponad kreskę minimum w zbiorniczku i tak jest cały czas.
Czy świece mają wpływ na ten rozruch i ten objaw ?
Czy zabrudzony układ paliwowo wtryskowy ?