Wszystko na temat GSX-R 750.
-
Suzukibulika
- Posty: 376
- Rejestracja: 21 lut 2014, o 20:56
- Motocykl: GSX-R 1000 K1
- Imię: Adam
- Skąd: Kochanowice
-
Kontakt:
Nieprzeczytany post
autor: Suzukibulika » 6 lip 2019, o 00:23
Piszczu100 pisze: ↑5 lip 2019, o 19:32
No tak, pokazuje 02,5v w każdej konfiguracji
eh...... czytasz co ja pisze....
Mierzyłeś napięcie? TAK JAK JA OPISAŁEM??
-
Piszczu100
- Posty: 63
- Rejestracja: 24 lut 2019, o 19:30
- Motocykl: GSXR 750 K9
- Wymarzony motocykl: Jak wyżej :)
- Imię: Patryk
- Skąd: Zawiercie
Nieprzeczytany post
autor: Piszczu100 » 6 lip 2019, o 10:11
TAK
-
Suzukibulika
- Posty: 376
- Rejestracja: 21 lut 2014, o 20:56
- Motocykl: GSX-R 1000 K1
- Imię: Adam
- Skąd: Kochanowice
-
Kontakt:
-
Piszczu100
- Posty: 63
- Rejestracja: 24 lut 2019, o 19:30
- Motocykl: GSXR 750 K9
- Wymarzony motocykl: Jak wyżej :)
- Imię: Patryk
- Skąd: Zawiercie
Nieprzeczytany post
autor: Piszczu100 » 6 lip 2019, o 22:09
Wsadziłem oby dwie sondy w kostkę alternatora, miernik ustawiony na ACV. Wynik to 02,5V na wszystkich trzech stykach.
-
Suzukibulika
- Posty: 376
- Rejestracja: 21 lut 2014, o 20:56
- Motocykl: GSX-R 1000 K1
- Imię: Adam
- Skąd: Kochanowice
-
Kontakt:
Nieprzeczytany post
autor: Suzukibulika » 7 lip 2019, o 11:47
Piszczu100 pisze: ↑6 lip 2019, o 22:09
Wsadziłem oby dwie sondy w kostkę alternatora, miernik ustawiony na ACV. Wynik to 02,5V na wszystkich trzech stykach.
Taki wynik - nie chce mi się w to wieżyc...
Odkręć dekiel i zobacz jak wyglądają uzwojenia.
Ostrożnie przy zdejmowaniu dekla.
-
Piszczu100
- Posty: 63
- Rejestracja: 24 lut 2019, o 19:30
- Motocykl: GSXR 750 K9
- Wymarzony motocykl: Jak wyżej :)
- Imię: Patryk
- Skąd: Zawiercie
Nieprzeczytany post
autor: Piszczu100 » 7 lip 2019, o 15:24
Możesz nie wierzyć a jednak. Alternator upalony.