Brak ładowania K9
-
- Posty: 63
- Rejestracja: 24 lut 2019, o 19:30
- Motocykl: GSXR 750 K9
- Wymarzony motocykl: Jak wyżej :)
- Imię: Patryk
- Skąd: Zawiercie
Re: Brak ładowania K9
No to na tej kostce pokazuje 02,5V.
A jak sprawdzić te uzwojenia stojana? Minus Do masy czyli do jakiejś śruby albo obudowy alternatora a plus w kostkę tak?
A jak sprawdzić te uzwojenia stojana? Minus Do masy czyli do jakiejś śruby albo obudowy alternatora a plus w kostkę tak?
- JuniorGw
- Nowy
- Posty: 48
- Rejestracja: 8 maja 2019, o 18:44
- Motocykl: Gsx- r K6
- Wymarzony motocykl: Jeszcze nie zszedł z lini
- Imię: Marcin
- Skąd: Gorzów Wielkopolski
Re: Brak ładowania K9
Minus do masy A plus do każdego pinu A jest ich trzy bo to trojfazowy pierdolnik
- JuniorGw
- Nowy
- Posty: 48
- Rejestracja: 8 maja 2019, o 18:44
- Motocykl: Gsx- r K6
- Wymarzony motocykl: Jeszcze nie zszedł z lini
- Imię: Marcin
- Skąd: Gorzów Wielkopolski
-
- Posty: 63
- Rejestracja: 24 lut 2019, o 19:30
- Motocykl: GSXR 750 K9
- Wymarzony motocykl: Jak wyżej :)
- Imię: Patryk
- Skąd: Zawiercie
Re: Brak ładowania K9
No tak ale do masy obojętnie gdzie ?
- JuniorGw
- Nowy
- Posty: 48
- Rejestracja: 8 maja 2019, o 18:44
- Motocykl: Gsx- r K6
- Wymarzony motocykl: Jeszcze nie zszedł z lini
- Imię: Marcin
- Skąd: Gorzów Wielkopolski
Re: Brak ładowania K9
Np. Do silnika, śrubki od ramy
-
- Posty: 376
- Rejestracja: 21 lut 2014, o 20:56
- Motocykl: GSX-R 1000 K1
- Imię: Adam
- Skąd: Kochanowice
- Kontakt:
Re: Brak ładowania K9
nie możliwe....
Jak ty to sprawdzasz..??
Po pierwsze mierzysz napięcie a nie prąd...
Miernik ustawiasz na zakres zmienny 200V Sondy podcinasz pod kostkę która wychodzi z alternatora.. sa tam 3 piny. mierzysz napięcie miedzy tymi pinami... ( nie żadna masa do ramy czy coś).
Czyli masz 3 piny w kostce (oczywiście kostkę musisz odpiąć od regulatora.... i zapalony motor) sondy z miernika przykładasz kolejno... (1-2) (2-3) (3-1) czaisz...?? kolejność nie ma znaczenia (mowa o kablach z miernika).
obroty ok 5tys i musi być 3 x ok 70V napięcia zmiennego - jeśli mnie pamięć nie myli.
Jak ty to sprawdzasz..??
Po pierwsze mierzysz napięcie a nie prąd...
Miernik ustawiasz na zakres zmienny 200V Sondy podcinasz pod kostkę która wychodzi z alternatora.. sa tam 3 piny. mierzysz napięcie miedzy tymi pinami... ( nie żadna masa do ramy czy coś).
Czyli masz 3 piny w kostce (oczywiście kostkę musisz odpiąć od regulatora.... i zapalony motor) sondy z miernika przykładasz kolejno... (1-2) (2-3) (3-1) czaisz...?? kolejność nie ma znaczenia (mowa o kablach z miernika).
obroty ok 5tys i musi być 3 x ok 70V napięcia zmiennego - jeśli mnie pamięć nie myli.
-
- Posty: 63
- Rejestracja: 24 lut 2019, o 19:30
- Motocykl: GSXR 750 K9
- Wymarzony motocykl: Jak wyżej :)
- Imię: Patryk
- Skąd: Zawiercie
Re: Brak ładowania K9
Ok a przejścia przedzwonic tez te trzy w tej kostce od alternatora?
- JuniorGw
- Nowy
- Posty: 48
- Rejestracja: 8 maja 2019, o 18:44
- Motocykl: Gsx- r K6
- Wymarzony motocykl: Jeszcze nie zszedł z lini
- Imię: Marcin
- Skąd: Gorzów Wielkopolski
Re: Brak ładowania K9
Łącząc minus do masy A plus do każdego pinu sprawdzisz czy nie ma zwarcia na statorze....
-
- Posty: 63
- Rejestracja: 24 lut 2019, o 19:30
- Motocykl: GSXR 750 K9
- Wymarzony motocykl: Jak wyżej :)
- Imię: Patryk
- Skąd: Zawiercie
Re: Brak ładowania K9
Tak to wiem ale jeszcze pisałeś żeby przedzwonic przejścia brzeczykiem
- JuniorGw
- Nowy
- Posty: 48
- Rejestracja: 8 maja 2019, o 18:44
- Motocykl: Gsx- r K6
- Wymarzony motocykl: Jeszcze nie zszedł z lini
- Imię: Marcin
- Skąd: Gorzów Wielkopolski
Re: Brak ładowania K9
Od 20 do 50 v w zależności od obciążeniaSuzukibulika pisze: ↑3 lip 2019, o 22:40nie możliwe....
Jak ty to sprawdzasz..??
Po pierwsze mierzysz napięcie a nie prąd...
Miernik ustawiasz na zakres zmienny 200V Sondy podcinasz pod kostkę która wychodzi z alternatora.. sa tam 3 piny. mierzysz napięcie miedzy tymi pinami... ( nie żadna masa do ramy czy coś).
Czyli masz 3 piny w kostce (oczywiście kostkę musisz odpiąć od regulatora.... i zapalony motor) sondy z miernika przykładasz kolejno... (1-2) (2-3) (3-1) czaisz...?? kolejność nie ma znaczenia (mowa o kablach z miernika).
obroty ok 5tys i musi być 3 x ok 70V napięcia zmiennego - jeśli mnie pamięć nie myli.
- JuniorGw
- Nowy
- Posty: 48
- Rejestracja: 8 maja 2019, o 18:44
- Motocykl: Gsx- r K6
- Wymarzony motocykl: Jeszcze nie zszedł z lini
- Imię: Marcin
- Skąd: Gorzów Wielkopolski
Re: Brak ładowania K9
Instalacje tak profilaktycznie.Piszczu100 pisze: ↑3 lip 2019, o 22:53Tak to wiem ale jeszcze pisałeś żeby przedzwonic przejścia brzeczykiem
Jak pisałem u mnie zagotował aku..
Przy okazji jeden kabel "padł "
-
- Posty: 63
- Rejestracja: 24 lut 2019, o 19:30
- Motocykl: GSXR 750 K9
- Wymarzony motocykl: Jak wyżej :)
- Imię: Patryk
- Skąd: Zawiercie
Re: Brak ładowania K9
Wsadziłem nowy regulator i jest to samo. Wiec wychodzi ze alternator. Skomplikowane jest zeby go wyjąc?
- Ryniu
- Posty: 445
- Rejestracja: 8 lis 2015, o 15:53
- Motocykl: GSX-R 1000 K8
- Imię: Kamil
- Skąd: Goleniów
Re: Brak ładowania K9
Zostaw motocykl w warsztacie. Nie zabieraj się za cos czego nie ogarniasz
-
- Posty: 376
- Rejestracja: 21 lut 2014, o 20:56
- Motocykl: GSX-R 1000 K1
- Imię: Adam
- Skąd: Kochanowice
- Kontakt:
Re: Brak ładowania K9
Sprawdziłeś ten alternator tak jak my pisali??Piszczu100 pisze: ↑5 lip 2019, o 09:32Wsadziłem nowy regulator i jest to samo. Wiec wychodzi ze alternator. Skomplikowane jest zeby go wyjąc?
-
- Posty: 63
- Rejestracja: 24 lut 2019, o 19:30
- Motocykl: GSXR 750 K9
- Wymarzony motocykl: Jak wyżej :)
- Imię: Patryk
- Skąd: Zawiercie
Re: Brak ładowania K9
No tak, pokazuje 02,5v w każdej konfiguracji