Prośba o pomoc w złożeniu gixxy
: 26 mar 2012, o 17:55
Cześć i czołem.
Prosto z mostu proszę o pomoc w podłączeniu gratów w moim moto. Słowem wstępu - dostałem go w stanie puzzli 3D - silnik poza ramą, bak, wydech, cały dolot też osobno. Udało mi się wstawić silnik na miejsce, podobnie przepustnica, airbox, bak i chłodnica. Zostało natomiast kilka kabelków i wężyków o nieznanym mi przeznaczeniu.
Chodzi o GSXR 750 T (najprawdopodobniej T) z 1996 roku. Na ramie Typ: GR7DC.
Prośba tyczy się wskazania gdzie to popodpinać, ew. chwili czasu i cierpliwości ze strony posiadacza takiego moto. Jak by na przykład udało się podjechać taką maszyną do Jankowic (20km na zachód od Wrocławia, przez Siechnice kierunek Oława) i pozwolić zajrzeć pod bak. Moto stoi w warsztacie gdzie narzędzi w bród, wiec przypuszczam że wystarczyłoby 30 min. żeby ogarnąć temat. Odwdzięczę się oczywiście zwrotem kosztów paliwa i jakąś orenżadą ( chmielową do spożycia po jeździe moto ).
Prosto z mostu proszę o pomoc w podłączeniu gratów w moim moto. Słowem wstępu - dostałem go w stanie puzzli 3D - silnik poza ramą, bak, wydech, cały dolot też osobno. Udało mi się wstawić silnik na miejsce, podobnie przepustnica, airbox, bak i chłodnica. Zostało natomiast kilka kabelków i wężyków o nieznanym mi przeznaczeniu.
Chodzi o GSXR 750 T (najprawdopodobniej T) z 1996 roku. Na ramie Typ: GR7DC.
Prośba tyczy się wskazania gdzie to popodpinać, ew. chwili czasu i cierpliwości ze strony posiadacza takiego moto. Jak by na przykład udało się podjechać taką maszyną do Jankowic (20km na zachód od Wrocławia, przez Siechnice kierunek Oława) i pozwolić zajrzeć pod bak. Moto stoi w warsztacie gdzie narzędzi w bród, wiec przypuszczam że wystarczyłoby 30 min. żeby ogarnąć temat. Odwdzięczę się oczywiście zwrotem kosztów paliwa i jakąś orenżadą ( chmielową do spożycia po jeździe moto ).