Strona 1 z 2

Power Commander + moduł - Pytanie

: 30 lip 2010, o 04:07
autor: OLO
Siemanko,

kumpel niestety roztrzaskał delikatnie swojego Gixa 750 K1 (albo ma 2000r. albo 2001r.) I chce sprzedać Power Commandera, jest on z tego co wiem przylutowany do modułu. Czy jeżeli wyjmiemy z jego Gixa PC razem z modułem i przełożymy do mnie ( K2 750 ) a mój moduł wsadzimy do niego to wszystko będzie ok ? Czy może jednak moduły się różnią ?

W sklepach rozróżniają PC 00-01 i 02-03 ale zauważyłem że różnią się one wyjściem USB...
Z kolei moduły na allegro są podpisane K1 K2 K3...

Co byście poradzili ? Jak na moje to ewentualnie nie będę miał wyjścia USB ale ja tam się nie znam....

Pzdr.

Re: Power Commander + moduł

: 30 lip 2010, o 07:58
autor: Rudisz
Czy pasuje od K1 do K2 tego Ci nie powiem ale jak macie obaj immobilizer to pasowaloby zmienic stacyjki i inne pierdoly bo komp jest zakodowany pod dany klucz wiec lepiej jedz do zakladu niech wyjma PC od niego, wloza do Ciebie i zestroja moto bo to i tak stroi sie pod kazde moto osobno wiec przelozenie Ci nic nie da.

Re: Power Commander + moduł - Pytanie

: 31 lip 2010, o 17:08
autor: asphaltsurfer
Siema Zdzisiu,

Primo: Te modele nie miały immobilizera więc luz (dopiero od K6 jest coś takiego jak SAIS- Suzuki advanced immobilizer system- (na wiki wkrótce!) )
Secudo: Nie sugeruj się tym co na allegro pisze bo gośc ci wciśnie wszystko żeby tylko sprzedać :)

Tertio: Jeśli wasze ramy mają oznaczenie "BD1112" w obu przypadkach - a muszą mieć bo nie było innych :mrgreen: :mrgreen: - wasze kompy są identyczne

Jednym słowem: Rób swapa wszystko powinno grać w 100% !!!
(dobrze było by 'skasować' oba- aby uczyły się ustawień silnika od nowa (ale czy to możliwe i jak tego nie wiem), chociaż w zasadzie nie powinno być to koniecznie bo komputer steruje parametrami silnika "w locie" opierając się o wartości dostarczane przez czujniki czyli jeśli minimalnie inny odczyt dostanie z lambdy- dostaniesz minimalnie inną mieszankę do cylindrów. Wszystko powinno grać. )

Re: Power Commander + moduł - Pytanie

: 4 sie 2010, o 08:57
autor: OLO
Dzięki "chłopacy", dzis będę miał już moduł+PC kumpla, wiec jak będę już coś wiedział - podmienię moduły - to dam znać co z tego wyszlo...

Pzdr.

Re: Power Commander + moduł - Pytanie

: 4 sie 2010, o 11:51
autor: asphaltsurfer
Daj znać koniecznie, co by było dla potomnych :)

Re: Power Commander + moduł - Pytanie

: 6 sie 2010, o 14:34
autor: motoakcesoria
No i co wyszło ? :)

Re: Power Commander + moduł - Pytanie

: 10 sie 2010, o 17:00
autor: OLO
Ostatnio mam stasznie mało czasu na przyjemności :(
Jak jutro dopisze pogoda to jadę na hamownię, a następnie wrzucam PC + Yoshimura + K&N i znowu na hamownię :D
Więc jutro dam znać co i jak ;)

Re: Power Commander + moduł - Pytanie

: 10 sie 2010, o 17:50
autor: OLO
I już wiem że jutro ogarnę tylko hamownię :( mam nadzieję że w tym tygodniu przynajmniej zamontuję wszystkie zabawki i dam znać czy działają :)

Re: Power Commander + moduł - Pytanie

: 11 sie 2010, o 08:46
autor: motoakcesoria
Daj koniecznie, bo jestem ciekaw :D

Re: Power Commander + moduł - Pytanie

: 11 sie 2010, o 08:58
autor: OLO
A Ty jak sądzisz ? Będzie to działać ?

Re: Power Commander + moduł - Pytanie

: 11 sie 2010, o 09:31
autor: motoakcesoria
Generalnie myślę, że tak, jednak najbardziej mnie interesują Twoje subiektywne odczucia po wymianie tych kilku elementów :D

Re: Power Commander + moduł - Pytanie

: 11 sie 2010, o 09:37
autor: Yarccom
subiektywne zawsze bedą ze zapierdala niemiłosiernie :]

wskocz na hamownie przed i po i bedziesz wszystkio wiedział
najlepiej przy tym samym paliwie i podobnej temperaturze powietrza ( a wiec w jeden dzień)

Re: Power Commander + moduł - Pytanie

: 11 sie 2010, o 14:00
autor: OLO
Byłem na hamowni w Suzuki POLand POSITION w Piasecznie...
Pomiar na 95 V-Power Shell...
Moc NA KOLE - 112KM

Pomiar wykonano bez nadmuchu powietrza na motor :? Zdziwiłem sie trochę no ale cóź... chyba nie chciało im się włączać nadmuchu żeby podać mi jak najdokładniejszy wynik... Generalnie taki trochę obsrany się czułem za przeproszeniem... Zastanawiam się czy jest sens tam jechać po zamontowaniu gratów... chyba że znowu zrobią pomiar bez nadmuchu i wtedy do katalogowej mocy dodam różnice tych dwuch pomiarów... Generalnie to z niechęcią tam pojadę i raczej po raz ostatni... No ale to nie o tym temat, wsadzę graty i dam znać ;) Pozdrawiam.

Re: Power Commander + moduł - Pytanie

: 11 sie 2010, o 14:12
autor: Yarccom
a czemu chcesz dodawac coś do katalogowej :D

nie ma tej pewności
ja swojego shamowałem na dwóch róznych hamowaniach
mimo K&N PCIII i tłumika przelotowego nigdzie nie uzyskałem fabryki a róznica pomiedzy pomiarami wynosiła prawie 10 KM
co wiecej widziałem dane historyxczne innych gixxów i wszedzie wykres był taki sam (kształ krzywych) a moc oscylowała w podobnych wartosciach

także mniej optymizmu 8-)

Re: Power Commander + moduł - Pytanie

: 11 sie 2010, o 15:00
autor: Rudisz
To jest normalne bo moc fabryczna to moc podawana na wale w idealnych warunkach a moc mierzona na hamowaniach to moc na kole czyli taka jaka wykorzystujemy, nie ludzcie sie ze kiedykolwiek ktorys ze sprzetow na takiej hamowni dobije do fabrycznych wynikow, poporstu producenci zawyzaja w ciul