Błąd FI kod: -C00 K8 1000

Wszystko na temat GSX-R 1000.
Regulamin forum
Zapoznaj się i przekaż uwagi odnośnie
Nowe forum GSXR.PL!
Awatar użytkownika
raster
Posty: 79
Rejestracja: 10 mar 2015, o 20:38
Motocykl: K8 1000 / F3 stunt
Wymarzony motocykl: bezawaryjny
Imię: Artur
Skąd: DWR

Błąd FI kod: -C00 K8 1000

Nieprzeczytany post autor: raster » 23 lip 2017, o 10:12

Witam!
Parę dni temu nie wiadomo dlaczego, przy przekręceniu kluczyka przed uruchomieniem moto zapaliła sie kontrolka Fi (na przemian z wartością temperatury) oraz kontrolka ostrzegawcza czerwona. Moto normalnie odpala, jeździ, nie ma z nim problemów. Po odczycie błędów wychodzi: -C00 (kreska na środku), żadnych błędów itp. Na uruchomionym silniku i podczas jazdy to samo (-c00). Ogólnie przeglądnąłem wszystkie kostki, wiązkę, odłączałem aku, sprawdziłem ciśnienie na pompie paliwa (ok 3,5 bara). Moto na filtrze KN, wydech Jardine Gp1 na katalizatorze z exupem (sprawny). Może ktoś miał podobną sytuację i cos podpowie bo nie mam już pomyslu...

Awatar użytkownika
droi8d
Posty: 286
Rejestracja: 27 wrz 2013, o 14:17
Motocykl: 1000 K8
Wymarzony motocykl: HP4
Imię: Damian
Skąd: Wawa

Re: Błąd FI kod: -C00 K8 1000

Nieprzeczytany post autor: droi8d » 23 lip 2017, o 10:33

Nie masz tutaj historii błędów, tylko błąd aktualny.
Zrób zworkę na stałe i na takiej odpalaj i jeździj, a wtedy się dowiesz co jest nie tak.

Awatar użytkownika
chudy21
Posty: 550
Rejestracja: 8 cze 2015, o 18:58
Motocykl: Dzikser 750 k4
Wymarzony motocykl: s1000rr
Imię: Albert
Skąd: ddz

Re: Błąd FI kod: -C00 K8 1000

Nieprzeczytany post autor: chudy21 » 23 lip 2017, o 15:26

raster pisze:Witam!
Parę dni temu nie wiadomo dlaczego, przy przekręceniu kluczyka przed uruchomieniem moto zapaliła sie kontrolka Fi (na przemian z wartością temperatury) oraz kontrolka ostrzegawcza czerwona. Moto normalnie odpala, jeździ, nie ma z nim problemów. Po odczycie błędów wychodzi: -C00 (kreska na środku), żadnych błędów itp. Na uruchomionym silniku i podczas jazdy to samo (-c00). Ogólnie przeglądnąłem wszystkie kostki, wiązkę, odłączałem aku, sprawdziłem ciśnienie na pompie paliwa (ok 3,5 bara). Moto na filtrze KN, wydech Jardine Gp1 na katalizatorze z exupem (sprawny). Może ktoś miał podobną sytuację i cos podpowie bo nie mam już pomyslu...
skąd jesteś? mam obd do suzuki jak coś
"Życie jest jak gówno na kole - raz jesteś na górze raz na dole"

Awatar użytkownika
raster
Posty: 79
Rejestracja: 10 mar 2015, o 20:38
Motocykl: K8 1000 / F3 stunt
Wymarzony motocykl: bezawaryjny
Imię: Artur
Skąd: DWR

Re: Błąd FI kod: -C00 K8 1000

Nieprzeczytany post autor: raster » 23 lip 2017, o 18:56

droi8d pisze:Nie masz tutaj historii błędów, tylko błąd aktualny.
Zrób zworkę na stałe i na takiej odpalaj i jeździj, a wtedy się dowiesz co jest nie tak.
Już tak robiłem, nic nie wychodzi podczas jazdy. Cały czas C00.
chudy21 pisze:skąd jesteś? mam obd do suzuki jak coś
nie daleko do DDZ :) - z okolic Żórawiny pod Wrockiem. Jeszcze z tym powalczę, jak nie dam rady to podjadę do Ciebie.

qubis
Posty: 3030
Rejestracja: 3 maja 2014, o 20:13
Motocykl: k9 1000
Wymarzony motocykl: Kazdy od Pawła Mad... :))
Imię: Andrzej
Skąd: KSIĘSTWO GUBIN

Re: Błąd FI kod: -C00 K8 1000

Nieprzeczytany post autor: qubis » 23 lip 2017, o 19:28

Przez C musi być jeszcze kreska
Obrazek

Awatar użytkownika
raster
Posty: 79
Rejestracja: 10 mar 2015, o 20:38
Motocykl: K8 1000 / F3 stunt
Wymarzony motocykl: bezawaryjny
Imię: Artur
Skąd: DWR

Re: Błąd FI kod: -C00 K8 1000

Nieprzeczytany post autor: raster » 23 lip 2017, o 21:04

qubis pisze:Przez C musi być jeszcze kreska
dokladnie, jest też kreseczka na środku :)
Jak problem zostanie rozwiązany to na pewno opiszę przyczynę.

Awatar użytkownika
chudy21
Posty: 550
Rejestracja: 8 cze 2015, o 18:58
Motocykl: Dzikser 750 k4
Wymarzony motocykl: s1000rr
Imię: Albert
Skąd: ddz

Re: Błąd FI kod: -C00 K8 1000

Nieprzeczytany post autor: chudy21 » 23 lip 2017, o 21:05

raster pisze:
droi8d pisze:Nie masz tutaj historii błędów, tylko błąd aktualny.
Zrób zworkę na stałe i na takiej odpalaj i jeździj, a wtedy się dowiesz co jest nie tak.
Już tak robiłem, nic nie wychodzi podczas jazdy. Cały czas C00.
chudy21 pisze:skąd jesteś? mam obd do suzuki jak coś
nie daleko do DDZ :) - z okolic Żórawiny pod Wrockiem. Jeszcze z tym powalczę, jak nie dam rady to podjadę do Ciebie.
błąd masz w pamięci jak coś,jakbyśmy go podpieli to miałbyś wszystko na tacy
"Życie jest jak gówno na kole - raz jesteś na górze raz na dole"

Awatar użytkownika
raster
Posty: 79
Rejestracja: 10 mar 2015, o 20:38
Motocykl: K8 1000 / F3 stunt
Wymarzony motocykl: bezawaryjny
Imię: Artur
Skąd: DWR

Re: Błąd FI kod: -C00 K8 1000

Nieprzeczytany post autor: raster » 23 lip 2017, o 21:33

Jak bym miał bliżej do Wawy - do serwisu Speedbike to bym podleciał ale z błędem troche się cykam lecieć taką trasę.
Chudy21 podeślij mi na PW telefon

Awatar użytkownika
Speedbike
Posty: 144
Rejestracja: 19 lut 2016, o 19:23
Motocykl: Gsxr 1000 K8 Turbo
Wymarzony motocykl: None
Imię: Przemek
Skąd: Warszawa

Re: Błąd FI kod: -C00 K8 1000

Nieprzeczytany post autor: Speedbike » 23 lip 2017, o 22:50

Jeśli tak incydentalnie zapaliła ci się lampka FI i problem nie powtarza się a motocykl pracuje prawidłowo to nie masz czym się przejmować.

Awatar użytkownika
raster
Posty: 79
Rejestracja: 10 mar 2015, o 20:38
Motocykl: K8 1000 / F3 stunt
Wymarzony motocykl: bezawaryjny
Imię: Artur
Skąd: DWR

Re: Błąd FI kod: -C00 K8 1000

Nieprzeczytany post autor: raster » 29 sie 2017, o 21:16

Temat zamykamy z pozytywnym nastrojem, problem już jakiś czas temu rozwiązany tylko nie miałem kiedy napisać.
Problem był z exupem, który leciał w ch... Moto wyleczone z exupa z odpowiednią rekompensatą w dolnym zakresie obrotów + TRE. Podziekowania dla Carrego za dobrą robotę i pozostałych za zainteresowanie w temacie. :)

eire
Nowy
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 7 sie 2019, o 23:45
Motocykl: Gsxr1000k8
Imię: Mateusz
Skąd: New Ross

Re: Błąd FI kod: -C00 K8 1000

Nieprzeczytany post autor: eire » 8 sie 2019, o 00:16

Napisz proszę dokładniej o co chodzi z tym exupem. Mam dokładnie ten sam problem.. po paru km jazdy zapala się kontrolka i FI naprzemiennie z temperaturą. Moto szarpie na niskich biegach a przy redukcji z wyższego biegu do jeden potrafi zgasnąć. Niby da się jeździć ale jak czerwona dioda razi w oczy to uj nie jazda

Awatar użytkownika
raster
Posty: 79
Rejestracja: 10 mar 2015, o 20:38
Motocykl: K8 1000 / F3 stunt
Wymarzony motocykl: bezawaryjny
Imię: Artur
Skąd: DWR

Re: Błąd FI kod: -C00 K8 1000

Nieprzeczytany post autor: raster » 15 wrz 2019, o 21:27

Sorry, ostatno byłem poza netem.
Exupem steruje silniczek za pośrednictwem linek. Regulacje i ewentualne czyszczenie tego gówna powinno się robić co jakiś czas (w 929 robiłem to co 6k km). W k8 akurat exup wyskoczył zaraz po zakupie moto - jakaś menda o niego wcześniej nie zadbała. Masz dwie możliwości: 1) czyścisz zawór lub ewentualnie wymieniasz niesprawny silniczek w którym uwalone mogą być tryby lub bardziej polecany: 2) zostawiasz zawór exapa w pozycji otwartej (full przelotowej) odłącz wtyczkę od silniczka - wywali błąd FI, wyciągasz ECU i wysyłasz do Carrego (Maćka) który elektronicznie usunie błąd, podleje go z dolnego zakres, wyłączy TRE i obniży temp wiatraka. U mnie po tym zabiego motocykl mocno odżył z dołu, zapitala i od 2 lat jest bezproblemowy. Polecam!

ODPOWIEDZ