Napęd do Litra 1000

Wszystko na temat GSX-R 1000.
Regulamin forum
Zapoznaj się i przekaż uwagi odnośnie
Nowe forum GSXR.PL!
karen
Posty: 139
Rejestracja: 8 sie 2015, o 17:21
Motocykl: ZX10R 2008
Imię: Kasia
Skąd: Wrocław
Lokalizacja: Wrocław

Re: Napęd do Litra 1000

Nieprzeczytany post autor: karen » 18 sie 2017, o 21:29

Powiem więcej, mam kolegę który nie smarował w ogóle łańcucha "bo nie" i dwa razy dostał po plecach - raz w R1 RN22, a drugi raz w BMW S1000RR i w tym drugim dodatkowo pomielił jeszcze skrzynię biegów. Po drugim, kosztownym razie, już smaruje... :lol: :lol: :lol:

Awatar użytkownika
kaczan
Posty: 1000
Rejestracja: 25 maja 2015, o 10:55
Motocykl: 1000L2
Imię: Przemek
Skąd: Podlaskie

Re: Napęd do Litra 1000

Nieprzeczytany post autor: kaczan » 21 sie 2017, o 15:51

Jak ktos szuka zestawu do K9-L6, to mam do sprzedania fabryczny lancuch 530tka zdjety z L5 z 0 przebiegiem (poszla na tor z 520tka) + do kompletu nowe zebatki Vortexa przod/tyl (17/43). Cena 700zl i przesylka gratis.

RobKlim1
Posty: 66
Rejestracja: 6 lip 2015, o 13:19
Motocykl: Suzuki GSXR 1000 K8
Imię: Robert
Skąd: mazowieckie

Re: Napęd do Litra 1000

Nieprzeczytany post autor: RobKlim1 » 14 lut 2018, o 09:08

witam.
Trochę odgrzeje temat ponieważ w planach jest wymiana napędu i tu pytanie do was.
chcę założyć na tył zębatkę 45 Z a przód zostawić serię. Czy to dobry pomysł i czy nie będzie w zakrętach uciekać tylne koło?
i jaki łańcuch DIDa założyć? 520 czy 530? bo mam tu dylemat.

Awatar użytkownika
MaciejX
Posty: 1846
Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
Motocykl: GSX-R 1000 K5
Wymarzony motocykl: RC213V
Imię: Maciej
Skąd: Mrągowo

Re: Napęd do Litra 1000

Nieprzeczytany post autor: MaciejX » 14 lut 2018, o 10:03

a fabryczna zebatka jaka jest w k8 bo nie chce mi sie patrzeć. jak scigasz sie na torze o setne sekundy to zakladaj lancuch 520. jeśli nie to zakladaj normalny 530 na pewno dłużej polata taki łancuch.
ja aktualnie mam z przodu zębatkę -1 i jest fajnie dynamika jeszcze nieco polepszona. a te pytanie o uślizgiwanie tylnej opony to chyba pominę bo nie chciałbym napisac Ci czegoś brzydkiego ;) i dlaczego jeździsz litrem skoro tak mało wiesz :(

RobKlim1
Posty: 66
Rejestracja: 6 lip 2015, o 13:19
Motocykl: Suzuki GSXR 1000 K8
Imię: Robert
Skąd: mazowieckie

Re: Napęd do Litra 1000

Nieprzeczytany post autor: RobKlim1 » 14 lut 2018, o 11:51

Nie jestem wszechwiedzący dlatego pytam się na forum, skoro nie miałem sposobności jeździć na moto co ma więcej zęba na tylnej.Więc nie rozumiem twojego podejścia co masz napisać brzydkiego.
Co do twego pytania to seria z tyłu jest 43.
Mimo wszystko dzięki za pierwszą cześć twojej odpowiedzi.

Nawal

Re: Napęd do Litra 1000

Nieprzeczytany post autor: Nawal » 14 lut 2018, o 12:48

Jeśli dobrze odpierdolisz gaz to i na ori zębach będziesz się dupą slizgała. A jeśli tego się obawiasz to litre na chandel i kupuj 600

Awatar użytkownika
MaciejX
Posty: 1846
Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
Motocykl: GSX-R 1000 K5
Wymarzony motocykl: RC213V
Imię: Maciej
Skąd: Mrągowo

Re: Napęd do Litra 1000

Nieprzeczytany post autor: MaciejX » 14 lut 2018, o 13:25

kurcze no nie wiem czy chce brnąć dalej w ten temat bo wyjde na chama i buraka zaraz, ale mi osobiście ręce opadają jak ktoś pyta o coś takiego jeżdżąc litrem i ogólnie motocyklem o dużej mocy.
Przecież to wszystko zależy tak naprawdę od twojego prawego nadgarstka i jak będziesz traktował rolgaz (bo kontroli trakcji ne masz) jak będziesz kręcił jak debil to i na seryjnych zębatkach i 6 biegu w winklu zrobisz tak że dupa odjedzie więc sory.
ale do rzeczy odnośnie zębatki, tak możesz tak zrobić dać 2 zęby z tyłu więcej lub -1 z przodu efekt powinien być podobny motocykl będzie bardziej elastyczny i trochę bardziej narwany duzo łatwiej wstaje na gume z gazu na drugim biegu, oczywiscie vmax czyli 299 to już nie będzie te oszukane 299 a jeszcze bardziej oszukane :) pewnie gdzies w okolicach 270-280 chyba że zalozysz wyzszą gumę typu 200/55 wtedy trochę to zrekompensuje.
zestawu -1 i +2 tył na użytek drogowy już nie polecam bo to już jest taka petarda że na jedynce i dwojce to ciezko jezdzic w poziomie bo moto nonstop rwie na gume, z gazu bez problemu idzie na trzecim biegu a i pewnie z 4 by poszedl hehe niby fajnie ale jednak na droge jest zbyt ostro jak dla mnie.

Awatar użytkownika
michal96
Posty: 321
Rejestracja: 20 mar 2017, o 15:34
Motocykl: gsxr 1000 k3
Wymarzony motocykl: nwm
Imię: michal
Skąd: Lipsko

Re: Napęd do Litra 1000

Nieprzeczytany post autor: michal96 » 14 lut 2018, o 16:07

Przy 600 nawet sie slizga tyl na fabrycznych zebatkach, wiec 1000cu na fabrycznych zebatkach styknie. Moim zdaniem nie ma sensu kombinowac z zebatkami, a co do tych 1000cow wielu osob, nie mowie o wszystkich to po chu* to wam jak i tak was 600kami jada po drodze, lansik? Kazdy niech lata czym chce czy 600 czy 1000 ale niech chociaz to ogarnia... Kazdy tylko litr,litr ale wiekszosc jezdzi tym jak skuterem , no ale co litra ma :D :lol:

mennoc
Posty: 1265
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 09:54
Motocykl: Daytona 675
Imię: Radek
Skąd: Warszawa

Re: Napęd do Litra 1000

Nieprzeczytany post autor: mennoc » 14 lut 2018, o 22:45

No bo litr brzmi tak dumnie. A nie jakaś pierdziawka, kosiarka 600 :-D

Awatar użytkownika
michal96
Posty: 321
Rejestracja: 20 mar 2017, o 15:34
Motocykl: gsxr 1000 k3
Wymarzony motocykl: nwm
Imię: michal
Skąd: Lipsko

Re: Napęd do Litra 1000

Nieprzeczytany post autor: michal96 » 14 lut 2018, o 23:50

ja tymi kosiarkami 600kami 5lat latam ogolnie okolo 25tkm zrobilem i latam bardzo nie marudze , troche krecic trzeba ale to sportowe moto :) albo kupie sb litra i bd taki w pytke kozaak ,bd jezdzil na 6ce 70km/h bo momentu ma hehe . Czasem jakos to smieszy mnie troche bo jakby byly pojemnosci 10000cc to by kupe ludzi kupywalo chodzby tym jezdzic pojecia nie mieli . Lansik heh czasem sie gdzies na jakims orlenie podjedzie a tam gosciu r1ka i mowi ze 600ka mala bo on troche wazy a i ma juz 35lat,i w glowie poukladane to 1000kupil a na mnie patrzy jak na idiote :roll: Naet ruszyc bardzo pojecia nie ma ...

ODPOWIEDZ