Sportowy wydech w 1000 K5 a spadek mocy
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 24 wrz 2010, o 10:41
- Motocykl: SUZUKI GSXR 1000 K5
- Wymarzony motocykl: ???
Sportowy wydech w 1000 K5 a spadek mocy
Witam wszystkich, to dopiero mój pierwszy wątek i wiem, że gdzieś już coś podobnego było, ale mimo wszystko mam pytanko. Chodzi mi o założenie wydechu konkretnie firmy Micron razem z kolankiem do mojej 1000 k5, znalazłem tez filmik na forum jak to zrobić z elektroniką, ale do sprawy, pewno ktoś z Was lata z takim bądź podobnym zestawem ze zdemontowanym exup'em, czy "w dole" moc jest rzeczywiście mniejsza, jak jest to "w górze". Czy lepiej było tego nie ruszać i latać na oryginale czy też wywalić kasę na sportowy kolektor , dzięki za info co do waszych spostrzeżeń i do zobaczenie na drodze...
-
- Nowy
- Posty: 22
- Rejestracja: 2 sie 2010, o 18:17
- Motocykl: gsx-r 1000 k3
Re: Sportowy wydech w 1000 K5 a spadek mocy
Kolego latam k6 i mam właśnie założony taki wydech Micron o jakim mówisz ,mam również zdemontowany exup i rzeczywiście moc na dole jest minimalnie niższa do ok 4tys/min czyli praktycznie nie poczujesz tego...,natomiast środek i góra zdecydowanie lepiej a dźwięk masakra zwłaszcza z wykręconym db killerem...:-)Szczerze polecam!!!
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 24 wrz 2010, o 10:41
- Motocykl: SUZUKI GSXR 1000 K5
- Wymarzony motocykl: ???
Re: Sportowy wydech w 1000 K5 a spadek mocy
Dzięki, już zrobiłem jazdę po wymianie no i czuć różnicę, ale rzeczywiście dół słabszy, góra za to idzie ładnie, teraz tylko na trasę i przetestować dalej, exup też wywalełem - odłączyłem elektronikę i jest git, pozdr.
- Carry
- Posty: 466
- Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
- Motocykl: GSXR 600 K6
- Imię: Marcin
- Skąd: Warszawa
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Re: Sportowy wydech w 1000 K5 a spadek mocy
Do takiedo wydechu trzeba dostroic troche kompa bo inaczej i nie uzyskasz mocy zalozonej:)
- Lonewolf
- Nowy
- Posty: 32
- Rejestracja: 10 maja 2010, o 14:45
- Motocykl: GSX-R 1000 K1
- Wymarzony motocykl: ZZR1400
Re: Sportowy wydech w 1000 K5 a spadek mocy
Mam K1 w litrze, wywalony exup oraz nakładkę LeoVince i nie było wcale dołu. Motor tak jakby był zalewany bo się dławił przy odkręceniu manetki. Góra natomiast była bardzo mocna. Power commander załatwił sprawę. Dostrojony mam sam dół (odjęte paliwo) i motocykl dostał ducha od 1200 do 6000 obr. Moim zdaniem wszelkie kombinacje tego typu trzeba robić z głową i trzeba na to wydać kupę forsy więc dobrze się zastanów...
- Carry
- Posty: 466
- Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
- Motocykl: GSXR 600 K6
- Imię: Marcin
- Skąd: Warszawa
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Re: Sportowy wydech w 1000 K5 a spadek mocy
wlasnie nie do konca kupe kasy, w modelach k5 w gore mozna samego kompa przerobic standardowego i mu mapy pozmieniac i bedzie git:)
- Lonewolf
- Nowy
- Posty: 32
- Rejestracja: 10 maja 2010, o 14:45
- Motocykl: GSX-R 1000 K1
- Wymarzony motocykl: ZZR1400
Re: Sportowy wydech w 1000 K5 a spadek mocy
Tak, tylko że aby pozmieniać mapy to trzeba kupić Power Commandera za 1450zł nówka (albo używkę) i jechać i dostroić go na hamowni (kolejne 600zł). Wiem coś o tym bo przerabiałem tak swojego gixxera i odechciało mi się wszelkich modyfikacji. Jeśli miałbym teraz kupować motocykl (planuję cbr 1100) to tylko i wyłącznie full seria. Jak wiadomo konstruktorzy brali pod uwagę wszystko projektując te motocykle, łącznie ze spalaniem, osiągami w dolnym, średnim i górnym przedziale obrotów, wytrzymałość części itd itd. Osobiście wolę tego nie "poprawiać", a jeśli już to wydać tą kasę na kogoś kto się na tym zna, a prawdziwych znachorów malutko. Taka jest prawda.Carry pisze:wlasnie nie do konca kupe kasy, w modelach k5 w gore mozna samego kompa przerobic standardowego i mu mapy pozmieniac i bedzie git:)
- Carry
- Posty: 466
- Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
- Motocykl: GSXR 600 K6
- Imię: Marcin
- Skąd: Warszawa
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Re: Sportowy wydech w 1000 K5 a spadek mocy
Mozna to robic we wlasnym zakresie albo poprostu wrzucic gotowe mapy z power commandera albo baazaza, koszt 150 zl;) To jest alternatywa ktora jest lepsza niz nie robienie niczego a gorsza od wydania kasy na hamowni i na PC
- Rudisz
- Posty: 649
- Rejestracja: 21 kwie 2010, o 12:42
- Motocykl: 1000 K6
- Wymarzony motocykl: K6 1000
- Lokalizacja: Brzozów / Rzeszów
Re: Sportowy wydech w 1000 K5 a spadek mocy
Jezeli nie masz ochoty na takie przerobki to przynajmniej nie odstraszaj innych, mialem kilka moto i w kazdym zmienialem wydech bez strojenia kompa i zaden moto nie stracil na mocy ani tez nie zyskal jej jakos mega duzo. Ogolnie robie to raczej ze względów wizualnych i akustycznych bo to co mam w serii czasami nie jestem w stanie wykorzystac na drodze a dodatkowy 1KM ktory strace lub zyskam przez wydech nic nie zmieni. Dlatego tez bez problemow wkladajcie akcesoryjne koncowki i latajcieLonewolf pisze:Tak, tylko że aby pozmieniać mapy to trzeba kupić Power Commandera za 1450zł nówka (albo używkę) i jechać i dostroić go na hamowni (kolejne 600zł). Wiem coś o tym bo przerabiałem tak swojego gixxera i odechciało mi się wszelkich modyfikacji. Jeśli miałbym teraz kupować motocykl (planuję cbr 1100) to tylko i wyłącznie full seria. Jak wiadomo konstruktorzy brali pod uwagę wszystko projektując te motocykle, łącznie ze spalaniem, osiągami w dolnym, średnim i górnym przedziale obrotów, wytrzymałość części itd itd. Osobiście wolę tego nie "poprawiać", a jeśli już to wydać tą kasę na kogoś kto się na tym zna, a prawdziwych znachorów malutko. Taka jest prawda.Carry pisze:wlasnie nie do konca kupe kasy, w modelach k5 w gore mozna samego kompa przerobic standardowego i mu mapy pozmieniac i bedzie git:)
http://www.bikepics.com/members/rudisz/
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... naprawde .... aż cięzko czasami ich wyprzedzić ....
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... naprawde .... aż cięzko czasami ich wyprzedzić ....
- Lonewolf
- Nowy
- Posty: 32
- Rejestracja: 10 maja 2010, o 14:45
- Motocykl: GSX-R 1000 K1
- Wymarzony motocykl: ZZR1400
Re: Sportowy wydech w 1000 K5 a spadek mocy
Mowa była o zmianie wydechu wraz z kolankiem co wiąże się z wywaleniem exupa. Co innego same slip-ony.