Sportowy wydech w 1000 K5 a spadek mocy

Wszystko na temat GSX-R 1000.
Regulamin forum
Zapoznaj się i przekaż uwagi odnośnie
Nowe forum GSXR.PL!
dawid
Nowy
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 24 wrz 2010, o 10:41
Motocykl: SUZUKI GSXR 1000 K5
Wymarzony motocykl: ???

Sportowy wydech w 1000 K5 a spadek mocy

Nieprzeczytany post autor: dawid » 9 maja 2011, o 10:13

Witam wszystkich, to dopiero mój pierwszy wątek i wiem, że gdzieś już coś podobnego było, ale mimo wszystko mam pytanko. Chodzi mi o założenie wydechu konkretnie firmy Micron razem z kolankiem do mojej 1000 k5, znalazłem tez filmik na forum jak to zrobić z elektroniką, ale do sprawy, pewno ktoś z Was lata z takim bądź podobnym zestawem ze zdemontowanym exup'em, czy "w dole" moc jest rzeczywiście mniejsza, jak jest to "w górze". Czy lepiej było tego nie ruszać i latać na oryginale czy też wywalić kasę na sportowy kolektor :evil: , dzięki za info co do waszych spostrzeżeń i do zobaczenie na drodze...

kraja
Nowy
Nowy
Posty: 22
Rejestracja: 2 sie 2010, o 18:17
Motocykl: gsx-r 1000 k3

Re: Sportowy wydech w 1000 K5 a spadek mocy

Nieprzeczytany post autor: kraja » 10 maja 2011, o 22:02

Kolego latam k6 i mam właśnie założony taki wydech Micron o jakim mówisz ,mam również zdemontowany exup i rzeczywiście moc na dole jest minimalnie niższa do ok 4tys/min czyli praktycznie nie poczujesz tego...,natomiast środek i góra zdecydowanie lepiej a dźwięk masakra zwłaszcza z wykręconym db killerem...:-)Szczerze polecam!!!

dawid
Nowy
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 24 wrz 2010, o 10:41
Motocykl: SUZUKI GSXR 1000 K5
Wymarzony motocykl: ???

Re: Sportowy wydech w 1000 K5 a spadek mocy

Nieprzeczytany post autor: dawid » 10 maja 2011, o 22:18

Dzięki, już zrobiłem jazdę po wymianie no i czuć różnicę, ale rzeczywiście dół słabszy, góra za to idzie ładnie, teraz tylko na trasę i przetestować dalej, exup też wywalełem - odłączyłem elektronikę i jest git, pozdr.

Awatar użytkownika
Carry
Posty: 466
Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
Motocykl: GSXR 600 K6
Imię: Marcin
Skąd: Warszawa
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa

Re: Sportowy wydech w 1000 K5 a spadek mocy

Nieprzeczytany post autor: Carry » 14 cze 2011, o 09:33

Do takiedo wydechu trzeba dostroic troche kompa bo inaczej i nie uzyskasz mocy zalozonej:)

Awatar użytkownika
Lonewolf
Nowy
Nowy
Posty: 32
Rejestracja: 10 maja 2010, o 14:45
Motocykl: GSX-R 1000 K1
Wymarzony motocykl: ZZR1400

Re: Sportowy wydech w 1000 K5 a spadek mocy

Nieprzeczytany post autor: Lonewolf » 15 cze 2011, o 21:44

Mam K1 w litrze, wywalony exup oraz nakładkę LeoVince i nie było wcale dołu. Motor tak jakby był zalewany bo się dławił przy odkręceniu manetki. Góra natomiast była bardzo mocna. Power commander załatwił sprawę. Dostrojony mam sam dół (odjęte paliwo) i motocykl dostał ducha od 1200 do 6000 obr. Moim zdaniem wszelkie kombinacje tego typu trzeba robić z głową i trzeba na to wydać kupę forsy więc dobrze się zastanów...

Awatar użytkownika
Carry
Posty: 466
Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
Motocykl: GSXR 600 K6
Imię: Marcin
Skąd: Warszawa
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa

Re: Sportowy wydech w 1000 K5 a spadek mocy

Nieprzeczytany post autor: Carry » 16 cze 2011, o 09:11

wlasnie nie do konca kupe kasy, w modelach k5 w gore mozna samego kompa przerobic standardowego i mu mapy pozmieniac i bedzie git:)

Awatar użytkownika
Lonewolf
Nowy
Nowy
Posty: 32
Rejestracja: 10 maja 2010, o 14:45
Motocykl: GSX-R 1000 K1
Wymarzony motocykl: ZZR1400

Re: Sportowy wydech w 1000 K5 a spadek mocy

Nieprzeczytany post autor: Lonewolf » 16 cze 2011, o 09:50

Carry pisze:wlasnie nie do konca kupe kasy, w modelach k5 w gore mozna samego kompa przerobic standardowego i mu mapy pozmieniac i bedzie git:)
Tak, tylko że aby pozmieniać mapy to trzeba kupić Power Commandera za 1450zł nówka (albo używkę) i jechać i dostroić go na hamowni (kolejne 600zł). Wiem coś o tym bo przerabiałem tak swojego gixxera i odechciało mi się wszelkich modyfikacji. Jeśli miałbym teraz kupować motocykl (planuję cbr 1100) to tylko i wyłącznie full seria. Jak wiadomo konstruktorzy brali pod uwagę wszystko projektując te motocykle, łącznie ze spalaniem, osiągami w dolnym, średnim i górnym przedziale obrotów, wytrzymałość części itd itd. Osobiście wolę tego nie "poprawiać", a jeśli już to wydać tą kasę na kogoś kto się na tym zna, a prawdziwych znachorów malutko. Taka jest prawda. :?

Awatar użytkownika
Carry
Posty: 466
Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
Motocykl: GSXR 600 K6
Imię: Marcin
Skąd: Warszawa
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa

Re: Sportowy wydech w 1000 K5 a spadek mocy

Nieprzeczytany post autor: Carry » 16 cze 2011, o 14:44

Mozna to robic we wlasnym zakresie albo poprostu wrzucic gotowe mapy z power commandera albo baazaza, koszt 150 zl;) To jest alternatywa ktora jest lepsza niz nie robienie niczego a gorsza od wydania kasy na hamowni i na PC

Awatar użytkownika
Rudisz
Posty: 649
Rejestracja: 21 kwie 2010, o 12:42
Motocykl: 1000 K6
Wymarzony motocykl: K6 1000
Lokalizacja: Brzozów / Rzeszów

Re: Sportowy wydech w 1000 K5 a spadek mocy

Nieprzeczytany post autor: Rudisz » 25 cze 2011, o 10:47

Lonewolf pisze:
Carry pisze:wlasnie nie do konca kupe kasy, w modelach k5 w gore mozna samego kompa przerobic standardowego i mu mapy pozmieniac i bedzie git:)
Tak, tylko że aby pozmieniać mapy to trzeba kupić Power Commandera za 1450zł nówka (albo używkę) i jechać i dostroić go na hamowni (kolejne 600zł). Wiem coś o tym bo przerabiałem tak swojego gixxera i odechciało mi się wszelkich modyfikacji. Jeśli miałbym teraz kupować motocykl (planuję cbr 1100) to tylko i wyłącznie full seria. Jak wiadomo konstruktorzy brali pod uwagę wszystko projektując te motocykle, łącznie ze spalaniem, osiągami w dolnym, średnim i górnym przedziale obrotów, wytrzymałość części itd itd. Osobiście wolę tego nie "poprawiać", a jeśli już to wydać tą kasę na kogoś kto się na tym zna, a prawdziwych znachorów malutko. Taka jest prawda. :?
Jezeli nie masz ochoty na takie przerobki to przynajmniej nie odstraszaj innych, mialem kilka moto i w kazdym zmienialem wydech bez strojenia kompa i zaden moto nie stracil na mocy ani tez nie zyskal jej jakos mega duzo. Ogolnie robie to raczej ze względów wizualnych i akustycznych bo to co mam w serii czasami nie jestem w stanie wykorzystac na drodze a dodatkowy 1KM ktory strace lub zyskam przez wydech nic nie zmieni. Dlatego tez bez problemow wkladajcie akcesoryjne koncowki i latajcie
http://www.bikepics.com/members/rudisz/

Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... naprawde .... aż cięzko czasami ich wyprzedzić ....

Awatar użytkownika
Lonewolf
Nowy
Nowy
Posty: 32
Rejestracja: 10 maja 2010, o 14:45
Motocykl: GSX-R 1000 K1
Wymarzony motocykl: ZZR1400

Re: Sportowy wydech w 1000 K5 a spadek mocy

Nieprzeczytany post autor: Lonewolf » 25 cze 2011, o 17:06

Mowa była o zmianie wydechu wraz z kolankiem co wiąże się z wywaleniem exupa. Co innego same slip-ony.

ODPOWIEDZ