1000 K5 odłączony exup, oryginalny wydech, kilka pytań
: 14 mar 2019, o 23:34
Motocykl 1000 K5 ma wywalony silniczek i przepustnica w tłumiku seryjnym tytanowym jest otwarta cały czas. Na liczniku kontrolki FI nie wyświetla a powinien być c46.
Chciałbym dowiedzeć się od Was jak sprawdzić w jaki sposób obeszli ten błąd exupa. Wiem że można zrobić ecu reflasha (tego nie jestem w stanie rozpoznać) i podobno cięcie przewodów lub też inne metody które mógłbym rozpoznać okiem.
Motocykl w dolnym zakresie obrotów przyspiesza elegancko, taki kupiłem , obroty nie falują, wszystko jest na razie w porządku. Proszę o pomoc
Chciałbym dowiedzeć się od Was jak sprawdzić w jaki sposób obeszli ten błąd exupa. Wiem że można zrobić ecu reflasha (tego nie jestem w stanie rozpoznać) i podobno cięcie przewodów lub też inne metody które mógłbym rozpoznać okiem.
Motocykl w dolnym zakresie obrotów przyspiesza elegancko, taki kupiłem , obroty nie falują, wszystko jest na razie w porządku. Proszę o pomoc