Strona 1 z 1

1000 K5 odłączony exup, oryginalny wydech, kilka pytań

: 14 mar 2019, o 23:34
autor: killer1991
Motocykl 1000 K5 ma wywalony silniczek i przepustnica w tłumiku seryjnym tytanowym jest otwarta cały czas. Na liczniku kontrolki FI nie wyświetla a powinien być c46.

Chciałbym dowiedzeć się od Was jak sprawdzić w jaki sposób obeszli ten błąd exupa. Wiem że można zrobić ecu reflasha (tego nie jestem w stanie rozpoznać) i podobno cięcie przewodów lub też inne metody które mógłbym rozpoznać okiem.

Motocykl w dolnym zakresie obrotów przyspiesza elegancko, taki kupiłem , obroty nie falują, wszystko jest na razie w porządku. Proszę o pomoc :)

Re: 1000 K5 odłączony exup, oryginalny wydech, kilka pytań

: 15 mar 2019, o 07:31
autor: Luke85
Zgodnie np. z instrukcja z wydechu z Yoshi wystarczy wyciągnąć z wtyczki ECU jeden kabelek:)

Re: 1000 K5 odłączony exup, oryginalny wydech, kilka pytań

: 16 mar 2019, o 10:29
autor: killer1991
Ten Twój wydech Yoshi jest dedykowany do 1000 K5?

Jeśli taka marka jak Yoshimura w instrukcji montażu sugeruje wyciągnięcie przewodu z wtyczki to musiałoby to być przez nich sprawdzone pok kątem bezpieczeństwa dla silnika...

Re: 1000 K5 odłączony exup, oryginalny wydech, kilka pytań

: 18 mar 2019, o 07:28
autor: Luke85
Dedykowany, zostaw maila na prv, podeśle Ci tą instrukcję jak będę w domu pod koniec tego tygodnia.

Re: 1000 K5 odłączony exup, oryginalny wydech, kilka pytań

: 18 mar 2019, o 08:46
autor: Carry
W K5 wystarczy wyciągnąć kabel i to wszystko - błąd się nie pali.

ECU flashem tego błędu nikt nie eliminuje z doświadczenia więc sprawdź bo zakładam, że jeden przewód jest przecięty lub wypięty.

Zweryfikuj też czy dół masz wogóle bo mało kto po tym strojenie robi lub mody w mapie a moto tylko cierpi na tym