Witam
Robie odbudowe mojego gsxr 1000 K1 i mam kłopot. Otóż tylny amortyzator odkręciłem i dałem do regeneracji ...no i okazało sie że jest wywalony brak gazu,oleju itd. Problem w tym że pełna regeneracja została mi wyceniona na 1000 zł...nie mam problemu do ceny bo rozumiem że takie coś musi kosztować jednak wpakowałem w projekt już ponad 4 tys. i szczezre to mi sie teraz troche budzet nie domyka. W zwiazku z tym mam pytanie...czy amrtyzator tylny w gsxr 1000 k1 można zastąpić np od 750 lub 600 ewentualnie od k4-k5 lub wyżej. Są one w ładnych stanach od 60-200 zł jest ich dużo do wyboru ...problem w tym ze do K1 1000 nie ma od dłuższego czasu albo wygladają tragicznie albo są wywalone...dzięki za pomoc i pozdrawiam
Tył amort. gsxr 1000 K1 -czym zastąpić..?
-
- Nowy
- Posty: 34
- Rejestracja: 18 sie 2013, o 13:56
- Motocykl: gsxr 1000k1
- Wymarzony motocykl: zx10r
- Imię: Przemek
- Skąd: Zielona Góra
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Luke85
- Posty: 125
- Rejestracja: 23 kwie 2018, o 10:57
- Motocykl: GSX-R1000 K5 | Tiger 2007
- Imię: Łukasz
- Skąd: _PL
Re: Tył amort. gsxr 1000 K1 -czym zastąpić..?
Możesz próbować wymienić z innego modelu, podarunkiem pierwszym iż długość między górnym a dolnym mocowanie jest taka sama. Co do zamiana w 750 lub 600, sprawdź po numerach części czy gdzieś był stosowany jeszcze ten amor. Sprawa druga, większość tych amorów za 60-200PLN też się nadaje do roboty, to że nie ciekną nie znaczy że są ok. Generalnie ludzie mocno omijają temat tylnego zawieszenia, a tak samo je trzeba odświeżać jak przód.
Według Motorcycelspareparts.eu ten amor był tylko w Gixie 1000 w 2001 i 2002. https://www.motorcyclespareparts.eu/en/ ... 0040f0037w
Natomiast według mnie jeśli robić przeszczep to tylko z litrów wyżej, lub ewentualnie SV1000. Konstrukcja zaworów przepływy w motocyklach litrowych może mieć wyższe bazowe ustawienie kompresji ze względu na większy moment silnika i moment przenoszony na koło. Sama wartości sprężyny mogą być takie same.
Według Motorcycelspareparts.eu ten amor był tylko w Gixie 1000 w 2001 i 2002. https://www.motorcyclespareparts.eu/en/ ... 0040f0037w
Natomiast według mnie jeśli robić przeszczep to tylko z litrów wyżej, lub ewentualnie SV1000. Konstrukcja zaworów przepływy w motocyklach litrowych może mieć wyższe bazowe ustawienie kompresji ze względu na większy moment silnika i moment przenoszony na koło. Sama wartości sprężyny mogą być takie same.
Rzędowa 4-ka + Yoshimura na 12tys., brzmi lepiej, niż głos kobiety mówiący Kochanie przyniose ci piwo:D... || 1000 K5 ...
- Ryniu
- Posty: 445
- Rejestracja: 8 lis 2015, o 15:53
- Motocykl: GSX-R 1000 K8
- Imię: Kamil
- Skąd: Goleniów
Re: Tył amort. gsxr 1000 K1 -czym zastąpić..?
takie odleglosci sa bardzo ladne podane na stronie Ohlins
Ohlins
interesuja cie nastepujace parametry:
Length 329 +5.5/-0.5
Stroke 74
mozesz tez patrzec z inncyh japoncow (Yamaha, Honda, Kawasaki), wazne aby byle te same mocowania u gory i dolu