Lagi GSX-R 1000 k4, a k6
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 31 sie 2010, o 15:39
Lagi GSX-R 1000 k4, a k6
Witam . Chciałbym się dowiedzieć , czy lagi z k4 będą pasować do k6 ?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Posty: 308
- Rejestracja: 31 lip 2010, o 00:06
- Motocykl: S1000RR
- Wymarzony motocykl: ---
- Lokalizacja: OGL
Re: Lagi GSX-R 1000 k4, a k6
Nie wydaje mnie sie, Z K5 do K6 to tak
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 31 sie 2010, o 15:39
Re: Lagi GSX-R 1000 k4, a k6
Interesuje mnie tylko to czy da się je jakoś przykręcić
- asphaltsurfer
- Posty: 216
- Rejestracja: 27 kwie 2010, o 13:39
- Motocykl: K6 1000 red + FZR 1000
- Lokalizacja: Kraków
Re: Lagi GSX-R 1000 k4, a k6
śrerdnica goleni w K3/4 to 43mm
również w K5/6 mamy taką średnicę.
Więc teoretycznie możesz spróbować : - )
również w K5/6 mamy taką średnicę.
Więc teoretycznie możesz spróbować : - )
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 31 sie 2010, o 15:39
Re: Lagi GSX-R 1000 k4, a k6
I czekałem na taką odpowiedź . Dzięki bardzo Jak coś będę próbował
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 26 lip 2010, o 09:23
- Motocykl: GSX-R 750
Re: Lagi GSX-R 1000 k4, a k6
Witam.Jeżeli chcesz zrobić tą przekładkę jak należy to może przyda ci się parę wskazówek. Według mnie są to te same lagi firmy kayaba tylko inaczej zestrojone a przynajmniej wszystko na to wskazuje. Montując je zrób tak żeby wystawały 4mm ponad górną półkę mierz od półki do końca rury a nie górnej nakrętki w k3 k4 ma wystawać 4,5mm. Napięcie wstępne sprężyny ustaw sobie tak żeby wystawały 4 kreski w k3 k4 jest 4,5. Skok odbicia ustaw sobie 11 kliknięć jeżeli masz wersję europejską motocykla, bądź 9 kliknięć pozostałe wersje , k3 k4 jest to 6 kliknięć. Jest to wkręt na samym szczycie lagi najpierw wkręcasz go do oporu a potem odkręcasz licząc kliknięcia. Skok dobicia:16 kliknięć wersja europejska 14 pozostałe w k3 k4 jest to 11 kliknięć . Jest to wkręt na dolnej goleni koło śruby mocującej koło i tak samo jak wyżej wkręcasz do oporu a potem wykręcasz licząc kliknięcia. Pamiętaj żeby każda laga była tak samo ustawiona. Są to ustawienia standardowe z jakimi fabryka wypuszcza te motory do sprzedania. Jeżeli coś by było nie tak to pisz postaram się pomóc
- Rudisz
- Posty: 649
- Rejestracja: 21 kwie 2010, o 12:42
- Motocykl: 1000 K6
- Wymarzony motocykl: K6 1000
- Lokalizacja: Brzozów / Rzeszów
Re: Lagi GSX-R 1000 k4, a k6
Szerokośc moze i maja taka sama ale wez pod uwage mocowanie zaciskow, blotnika, srednice oski i inne rzeczy. Jezeli chcesz przelozyc same rury to raczej w to sie nie baw a jesli masz caly przod z kolem i zaciskami to nie bedzie wiekszysch problemow
http://www.bikepics.com/members/rudisz/
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... naprawde .... aż cięzko czasami ich wyprzedzić ....
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... naprawde .... aż cięzko czasami ich wyprzedzić ....
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 26 lip 2010, o 09:23
- Motocykl: GSX-R 750
Re: Lagi GSX-R 1000 k4, a k6
Faktycznie błotniki mają inne i tak jak by trochę inne też mają trzymania zacisków ale same zaciski na 99% te same są a więc jeżeli do tego dojdzie ta sama średnica tarcz a jest raczej ta sama to nie powinno byc większych problemów z tym. Felgi mimo że k5 k6 wyglądają troszke inaczej te szprychy sa troche ciensze to rozmiary opon sa te same a wiec z tego wnioskuje ze wymiary felg sa identyczne i mocowanie ich tez. Wydaje mi sie ze przy odrobinie dobrej woli powinno sie wszystko udac ale czy sie uda to juz tylko sam zainteresowany bedzie wiedzial
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 31 sie 2010, o 15:39
Re: Lagi GSX-R 1000 k4, a k6
Dzięki Panowie za informacje, które na pewno się przydadzą .
Co do samego przekładania to zobaczymy jak to wyjdzie jak coś będę pisał jak to wygląda pozdrawiam
Co do samego przekładania to zobaczymy jak to wyjdzie jak coś będę pisał jak to wygląda pozdrawiam