motoGP 2017

MotoGP, WMMP, FMX i inne.
Regulamin forum
Zapoznaj się i przekaż uwagi odnośnie
Nowe forum GSXR.PL!
Awatar użytkownika
MaciejX
Posty: 1825
Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
Motocykl: GSX-R 1000 K5
Wymarzony motocykl: RC213V
Imię: Maciej
Skąd: Mrągowo

Re: motoGP 2017

Nieprzeczytany post autor: MaciejX » 28 sie 2017, o 08:03

wyścigi fajne szkoda obu marquezów bo obaj dobrze jechali, fajnie też że Dovi wygrywa a moze niech i wygra całe mistrzostwa też niech się chłopu należy, jednak najciekawszy był wyscig moto 3 gdzie kurde ponad 20 motocykli koło w koło prawie przez cały wyścig mega się tasowali

kai
Posty: 853
Rejestracja: 15 paź 2014, o 21:05
Motocykl: r6 rj11
Wymarzony motocykl: s1000rr
Imię: Artur
Skąd: Opole

Re: motoGP 2017

Nieprzeczytany post autor: kai » 28 sie 2017, o 09:06

MaciejX pisze:wyścigi fajne szkoda obu marquezów bo obaj dobrze jechali, fajnie też że Dovi wygrywa a moze niech i wygra całe mistrzostwa też niech się chłopu należy, jednak najciekawszy był wyscig moto 3 gdzie kurde ponad 20 motocykli koło w koło prawie przez cały wyścig mega się tasowali
moto 2 nie ogladalem, szkoda MM ale jednak sie pozbijalo znowu, bo pewnie by wygral mam wrazenie, mial spory zapas. szkoda mi valka, 17 kolek prowadzil i utrzymywal te 0.6-0.8 ale potem chyba guma tył coś siadła? a dziwne, bo jednka jechal w miare plynnie, a ci z tylu sie ciagle bili.

powie mi ktos co sie dzialo w kwali w moto3? czemu oni ciagle jezdzili na prosto po tych winklach xD pote mowil badziak chyba ze tam ponad 200x anulowali okrazenia :D

mennoc
Posty: 1265
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 09:54
Motocykl: Daytona 675
Imię: Radek
Skąd: Warszawa

Re: motoGP 2017

Nieprzeczytany post autor: mennoc » 28 sie 2017, o 11:13

Maverick jechal na soft z tylu i mu sie nie skonczyl, Rossi mowil, ze to trudny fizycznie tor, a ze nikt mu walka cisnienia nie podnosil, to po prostu nie mial 'kopa' i mu sie energia skonczyla.

Awatar użytkownika
dziurekk
Posty: 744
Rejestracja: 11 lis 2014, o 18:03
Motocykl: GSXR 600 K4
Imię: Rafał
Skąd: .PL.

Re: motoGP 2017

Nieprzeczytany post autor: dziurekk » 30 sie 2017, o 19:08

Wyścig spoko. Tor wymagający fizycznie i mimo że Rossi jest dobrym kierowcą po prostu ma już swoje lata i nie ma co się dziwić że po prostu kondycyjnie nie dał rady w stosunku do sporo młodszych kolegów z MotoGP, szkoda że silnik nie wytrzymał dla Marqueza, z nim pod koniec wyścigu gdzie już jest walka na limicie zawsze jest ciekawie.
„Nie można pomóc wszystkim, ale każdy może pomóc komuś.”

Awatar użytkownika
Gofer
Posty: 311
Rejestracja: 28 lis 2014, o 19:24
Motocykl: GSXR 1K K9 BLACK
Wymarzony motocykl: nie trup
Imię: Dominik
Skąd: Wlkp

Re: motoGP 2017

Nieprzeczytany post autor: Gofer » 1 wrz 2017, o 03:19

No i zonk. Rossi złamał nogę....
Obrazek

mennoc
Posty: 1265
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 09:54
Motocykl: Daytona 675
Imię: Radek
Skąd: Warszawa

Re: motoGP 2017

Nieprzeczytany post autor: mennoc » 1 wrz 2017, o 15:56

O panie... ale bieda :-(

Awatar użytkownika
faza20
Posty: 562
Rejestracja: 12 wrz 2010, o 10:40
Motocykl: MT-09
Wymarzony motocykl: Multistrada Pikes Peak
Imię: Rafał
Skąd: Gdańsk

motoGP 2017

Nieprzeczytany post autor: faza20 » 1 wrz 2017, o 17:45

Teraz to już bez szans na tytuł :-(
Oby Vale szybko wracał do zdrowia i formy. A tytuł niech zgarnie Dovi.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Obrazek

Awatar użytkownika
nico
Posty: 456
Rejestracja: 27 sty 2013, o 09:51
Motocykl: 1000 L0 25th anniversary
Wymarzony motocykl: w posiadaniu
Imię: Radek
Skąd: Mykanów/Częstochowa
Lokalizacja: Częstochowa

Re: motoGP 2017

Nieprzeczytany post autor: nico » 24 wrz 2017, o 22:21

Wyścig mega fajny, dzialo sie :D szacunek dla Doctora za star w wyścigu, dojechaniu na 5 pozycji i walki z bólem nogi :) Szkoda mi Doviego że dojechał na 7 pozycji. Za to Mark jak zawsze jedzie na limicie przyczepności, a Pedrosa za późno się obudził i nie powalczyl o pierwsze miejsce ;)

1. MM93
2. DP26
3. JL99
chiński skuter ---> aprilia rs 50 ---> gixx 600 k7 ---> gixx 600 k8 ---> gixx 1000 L0 25th anniversary

Awatar użytkownika
ToMsOn
Posty: 3148
Rejestracja: 27 lis 2014, o 21:48
Motocykl: ZX10R igła forumowa ;)
Wymarzony motocykl: H2R
Imię: Tomas
Skąd: <DKL>
Lokalizacja: Cała Polska

Re: motoGP 2017

Nieprzeczytany post autor: ToMsOn » 24 wrz 2017, o 22:28

No wyścig był mega co by nie mówić :D
Najbardziej mnie rozwalił oczywiście 93 i jego determinacja :) skubany tak przestrzelił te wyprzedzanie na Rossim że Lorka prawie ściągnął :lol: później znowu powrót a wyprzedzenie 99 po prostu szacun... nie mam pytań to było mistrzostwo :shock:

Awatar użytkownika
nico
Posty: 456
Rejestracja: 27 sty 2013, o 09:51
Motocykl: 1000 L0 25th anniversary
Wymarzony motocykl: w posiadaniu
Imię: Radek
Skąd: Mykanów/Częstochowa
Lokalizacja: Częstochowa

Re: motoGP 2017

Nieprzeczytany post autor: nico » 24 wrz 2017, o 22:37

A najlepsze bylo ujęcie z kamerki umieszczonej z przodu motocykla (nie pamiętam u kogo to bylo) jak Markowi uślizguje sie tylne koło i podpiera sie prawym kolanem, normalnie prze kozak ten Mark!!!
chiński skuter ---> aprilia rs 50 ---> gixx 600 k7 ---> gixx 600 k8 ---> gixx 1000 L0 25th anniversary

Awatar użytkownika
faza20
Posty: 562
Rejestracja: 12 wrz 2010, o 10:40
Motocykl: MT-09
Wymarzony motocykl: Multistrada Pikes Peak
Imię: Rafał
Skąd: Gdańsk

motoGP 2017

Nieprzeczytany post autor: faza20 » 14 paź 2017, o 14:36

O której dziś / jutro jest wyścig MotoGP?
Obrazek

Awatar użytkownika
faza20
Posty: 562
Rejestracja: 12 wrz 2010, o 10:40
Motocykl: MT-09
Wymarzony motocykl: Multistrada Pikes Peak
Imię: Rafał
Skąd: Gdańsk

motoGP 2017

Nieprzeczytany post autor: faza20 » 14 paź 2017, o 17:46

Już wiem 7:00
Obrazek

Awatar użytkownika
nico
Posty: 456
Rejestracja: 27 sty 2013, o 09:51
Motocykl: 1000 L0 25th anniversary
Wymarzony motocykl: w posiadaniu
Imię: Radek
Skąd: Mykanów/Częstochowa
Lokalizacja: Częstochowa

Re: motoGP 2017

Nieprzeczytany post autor: nico » 15 paź 2017, o 08:39

Ogólnie wyścig nudny jak dla mnie, jedynie w końcówce działo się, walka Dovi z Markiem podobna jak w Austrii na ostatnim zakręcie :D
Trzymam kciuki za Doviego żeby zgarnał mistrzostwo, należy mu się i dla zespołu Ducati. :)
1. AD 04
2. MM 93
3. DP 9
chiński skuter ---> aprilia rs 50 ---> gixx 600 k7 ---> gixx 600 k8 ---> gixx 1000 L0 25th anniversary

Awatar użytkownika
faza20
Posty: 562
Rejestracja: 12 wrz 2010, o 10:40
Motocykl: MT-09
Wymarzony motocykl: Multistrada Pikes Peak
Imię: Rafał
Skąd: Gdańsk

motoGP 2017

Nieprzeczytany post autor: faza20 » 22 paź 2017, o 10:31

Co jest śpiochy? Kto wstał i oglądał?
1. MM93
2. VR46
3. MV25

AD04 dziś chyba pożegnał się z tytułem :-( a MM93 robi właśnie to co powinien robić mistrz - wygrywa za co szacun dla niego bo wyścig był mega ostry.
Obrazek

Awatar użytkownika
nico
Posty: 456
Rejestracja: 27 sty 2013, o 09:51
Motocykl: 1000 L0 25th anniversary
Wymarzony motocykl: w posiadaniu
Imię: Radek
Skąd: Mykanów/Częstochowa
Lokalizacja: Częstochowa

Re: motoGP 2017

Nieprzeczytany post autor: nico » 22 paź 2017, o 10:54

Jakie spiochy :D Wstałem po imprezie i oglądałem :D Wyścig mega super co okrążenie to zmiana lidera, aż chciało się ogladać. No Dovi masakra, kiepsko totalnie ;/;/ W końcu cały duet Yamahy na podium i brawa dla Zarco za świetna jazdę :)
chiński skuter ---> aprilia rs 50 ---> gixx 600 k7 ---> gixx 600 k8 ---> gixx 1000 L0 25th anniversary

ODPOWIEDZ