Jak w temacie, po 4 sezonach i 20tys. km. czas na zmianę na coś nowszego.
Przebieg 50kkm, z dodatków: czarna szyba, wydech akrapovic, krótkie czarne klamki, tylny błotnik i osłona łańcucha carbonowe, akcesoryjne mocowanie tablicy, xenon 5000k, stalowy oplot przód i tył, crashpady, TRE+mapa u Carrego i pewnie o czymś zapomniałem.
Z ważniejszych wymian w ostatnim czasie:
Sezon 2015: nowa tarcza tył+klocki ebc złote
Sezon 2016: nowy napęd na najmocniejszym złotym DID z krótszymi przełożeniami, linka sprzęgła, regulacja zaworów+wymiana łańcucha rozrządu+uszczelka pokrywy zaworów, synchro przepustnic, klocki przód, uszczelniacze olejowe i kurzowe+olej w lagach
Do zrobienia kierunki tył bo pękły gumki, jak nie zdążę ogarnąć to zejdę z ceny.
Wady: spawany uchwyt ogona pod siedzeniem-nie widać, pęknięty błotnik przód przy mocowaniu, lekko porysowana nakładka siedzenia pasażera.
Cena 14 000 oczywiście do negocjacji.
Więcej info i zdjęć w temacie:
viewtopic.php?f=13&t=8270
[S] GSX-R 750 K4
- pieterr
- Posty: 279
- Rejestracja: 21 maja 2011, o 11:59
- Motocykl: w końcu tyśonc
- Imię: Pee
- Skąd: Południe
- pieterr
- Posty: 279
- Rejestracja: 21 maja 2011, o 11:59
- Motocykl: w końcu tyśonc
- Imię: Pee
- Skąd: Południe
Re: [S] GSX-R 750 K4
Up, cena 13 700, przebieg po wypadzie do Radkowa 51 tys. km
- pieterr
- Posty: 279
- Rejestracja: 21 maja 2011, o 11:59
- Motocykl: w końcu tyśonc
- Imię: Pee
- Skąd: Południe