Latasz czym innym niż gix? Pokaż go w tym dziale
Regulamin forum
Podgląd regulaminu działu:Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
-
kaczan
- Posty: 1000
- Rejestracja: 25 maja 2015, o 10:55
- Motocykl: 1000L2
- Imię: Przemek
- Skąd: Podlaskie
Nieprzeczytany post
autor: kaczan » 30 maja 2016, o 13:49
kwas pisze:Ty jako jedyny widzisz wszedzie problemy.
Ja nie widze zadnych problemow tylko sie smieje pod nosem jak widze opisy jak ww. Why? Stroilem ludziom ECU nad Wisla (i za granica) gdy w Polsce jeszcze malo kto wiedzial co to jest wogole "flashowanie"
Pomiar bazowy to PODSTAWA, stad moja sugestia ze warto wiedziec czy jakis "magik" parametrow pozniej nie spieprzy wgrywajac zazwyczaj obraz sciagniety z netu lub wklepany "z palca" wg swojego widzimisie typu "a tu dam -17 a tu ze +28 bo dobrze wyglada" a hamowanie sobie zmniejsze o -15% a tu podciagne obroty o tysiaca. I pieprzenie pod klienta ze ECU jest gotowe pod uklad MIvva i BMC bo gosc podlaczyl USB do kompa, po czym kliknal <start> i voila - tysiac czy dwa w kieszeni. Flash tak naprawde robi sie w 5-6 minut chocby na ulicy pod blokiem
Badz upierdoliwy i zapytaj w jaki sposob koles poprawil mode A/STD/B lub jaka formule wygenerowal (jesli wogole) gdyz to zalamnie przy 70 cos jednostek "x" bedziesz czul raczej na pewno.
A ze mapy TPS w Yamasze sa spieprzone to zadna niespodzianka wiec albo zmieniasz albo sie przyzwyczajasz i modlisz zeby nie wyleciec z zakretu. Dobrze ze nie kupiles rn22, tam to dopiero jest z tym jazda hehe..
Jak juz polatasz to opisz wrazenia
-
kwas
- Posty: 1034
- Rejestracja: 28 sie 2011, o 18:18
- Motocykl: Yamaha MT-09
- Imię: Michał
- Skąd: RTA
Nieprzeczytany post
autor: kwas » 30 maja 2016, o 14:08
kaczan pisze:kwas pisze:Ty jako jedyny widzisz wszedzie problemy.
Ja nie widze zadnych problemow tylko sie smieje pod nosem jak widze opisy jak ww. Why? Stroilem ludziom ECU nad Wisla (i za granica) gdy w Polsce jeszcze malo kto wiedzial co to jest wogole "flashowanie"
Pomiar bazowy to PODSTAWA, stad moja sugestia ze warto wiedziec czy jakis "magik" parametrow pozniej nie spieprzy wgrywajac zazwyczaj obraz sciagniety z netu lub wklepany "z palca" wg swojego widzimisie typu "a tu dam -17 a tu ze +28 bo dobrze wyglada" a hamowanie sobie zmniejsze o -15% a tu podciagne obroty o tysiaca. I pieprzenie pod klienta ze ECU jest gotowe pod uklad MIvva i BMC bo gosc podlaczyl USB do kompa, po czym kliknal <start> i voila - tysiac czy dwa w kieszeni. Flash tak naprawde robi sie w 5-6 minut chocby na ulicy pod blokiem
Badz upierdoliwy i zapytaj w jaki sposob koles poprawil mode A/STD/B lub jaka formule wygenerowal (jesli wogole) gdyz to zalamnie przy 70 cos jednostek "x" bedziesz czul raczej na pewno.
A ze mapy TPS w Yamasze sa spieprzone to zadna niespodzianka wiec albo zmieniasz albo sie przyzwyczajasz i modlisz zeby nie wyleciec z zakretu. Dobrze ze nie kupiles rn22, tam to dopiero jest z tym jazda hehe..
Jak juz polatasz to opisz wrazenia
Przemo Faza20 zrobił pomiar( nawet mam foto na kom pomiaru jego MT ) i wysyła dziś do niego to będziemy mieć porównanie. Ja też swojego może sprawdzę na hamowni ale po modach bo przed o tym nie myślałem i dodatkowo zwyczajnie nie wyrabiam sie kasowo.. Wiesz jakbym miał więcej sosu to bym się bawił na całego a tak to budżetowe dłubanie.
-
faza20
- Posty: 562
- Rejestracja: 12 wrz 2010, o 10:40
- Motocykl: MT-09
- Wymarzony motocykl: Multistrada Pikes Peak
- Imię: Rafał
- Skąd: Gdańsk
Nieprzeczytany post
autor: faza20 » 30 maja 2016, o 23:27
Zgadza sie. Dzis moj MTk odwiedzil hamownie (szczegóły uzupelnie w moim watku).
Co do strojenia ECU zdalnie to oczywiscie, ze najlepszym rozwiazaniem bedzie PC, sonda szerokopasmowa, hamownia i wiele godzin spedzonych na doborze najlepszych parametrow oraz ogrom doswiadczenia czyli worek pieniedzy.
Moim zdaniem i 99% uzytkownikow MT09 w USA zaprogramowanie ECU pod dany setup (wydech + filtr) powinno dac zadowalajace efekty w postaci zlagodzenia reakcji na gaz na mapach STD i A ktora praktycznie uniemozliwia plynna jazde na stalym gazie.
Pojechalem na hamownie z ciekawosci jak to wplynie na przebieg krzywych momentu i mocy.
-
kwas
- Posty: 1034
- Rejestracja: 28 sie 2011, o 18:18
- Motocykl: Yamaha MT-09
- Imię: Michał
- Skąd: RTA
Nieprzeczytany post
autor: kwas » 31 maja 2016, o 18:06
ECU przyszło , zamontowałem ale deszcz pada i nie mam jak jechać testować. Dam znac jak sie przejade, narazie pada.. ;/
-
kwas
- Posty: 1034
- Rejestracja: 28 sie 2011, o 18:18
- Motocykl: Yamaha MT-09
- Imię: Michał
- Skąd: RTA
Nieprzeczytany post
autor: kwas » 31 maja 2016, o 19:50
Trochę pośmigałem i jest super! Teraz da się jechać tym motocyklem normalnie w zakrętach. Dobrze zapierdala, nie strzela w wydech i znacznie mniej się grzeje niż wcześniej. W końcu da się jechać bez tego szarpania jak normalny człowiek. Za te kasę nie zastanawiałbym się po raz drugi ani sekundy!
-
faza20
- Posty: 562
- Rejestracja: 12 wrz 2010, o 10:40
- Motocykl: MT-09
- Wymarzony motocykl: Multistrada Pikes Peak
- Imię: Rafał
- Skąd: Gdańsk
Nieprzeczytany post
autor: faza20 » 31 maja 2016, o 19:59
Jak juz pojezdzisz to dawaj od razu znac! Moje ECU dzis pojechalo do Daniela.
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
-
faza20
- Posty: 562
- Rejestracja: 12 wrz 2010, o 10:40
- Motocykl: MT-09
- Wymarzony motocykl: Multistrada Pikes Peak
- Imię: Rafał
- Skąd: Gdańsk
Nieprzeczytany post
autor: faza20 » 31 maja 2016, o 20:03
kwas pisze:Trochę pośmigałem i jest super! Teraz da się jechać tym motocyklem normalnie w zakrętach. Dobrze zapierdala, nie strzela w wydech i znacznie mniej się grzeje niż wcześniej. W końcu da się jechać bez tego szarpania jak normalny człowiek. Za te kasę nie zastanawiałbym się po raz drugi ani sekundy!
No i o to chodzilo
-
kwas
- Posty: 1034
- Rejestracja: 28 sie 2011, o 18:18
- Motocykl: Yamaha MT-09
- Imię: Michał
- Skąd: RTA
Nieprzeczytany post
autor: kwas » 24 paź 2016, o 22:34
-
plarq
- Nowy
- Posty: 17
- Rejestracja: 15 lip 2016, o 13:29
- Motocykl: GSX-R 750 K5
- Imię: arQ
- Skąd: Dublin
Nieprzeczytany post
autor: plarq » 25 paź 2016, o 01:28
A ja polece z innej beczki
na fotkach widze wydech mivv ... jak to chodzi na zywo ? wlasnie sprawilem sobie prezent swiateczny
http://www.ebay.ie/itm/EXHAUST-MIVV-GP- ... SwFqJWnKdE a druga sprawa to co za kierunki? szukam fajnych ledow i wlasnie cos takiego by mi pasowalo. pozdrawiam
-
mennoc
- Posty: 1265
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 09:54
- Motocykl: Daytona 675
- Imię: Radek
- Skąd: Warszawa
Nieprzeczytany post
autor: mennoc » 25 paź 2016, o 09:10
Na zywo chodzi fajnie
Kwas, miales mi napisac jak ten ogon wyczarowales.
-
kwas
- Posty: 1034
- Rejestracja: 28 sie 2011, o 18:18
- Motocykl: Yamaha MT-09
- Imię: Michał
- Skąd: RTA
Nieprzeczytany post
autor: kwas » 25 paź 2016, o 14:02
Daj maila
-
kaczan
- Posty: 1000
- Rejestracja: 25 maja 2015, o 10:55
- Motocykl: 1000L2
- Imię: Przemek
- Skąd: Podlaskie
Nieprzeczytany post
autor: kaczan » 25 paź 2016, o 19:21
I wrzuccie wykresy tych motorynek
-
pablogixer34
- Posty: 914
- Rejestracja: 6 maja 2014, o 23:22
- Motocykl: ZX 10 R Śnieżynka...
- Wymarzony motocykl: Nowy
- Imię: Paweł
- Skąd: Koniec Świata
Nieprzeczytany post
autor: pablogixer34 » 25 paź 2016, o 19:58
ale po co? I tak z góry jako szef wszystkich szefów, śmiało możesz już teraz nabazgrać że do dupy , ahahahaha
-
qubis
Nieprzeczytany post
autor: qubis » 25 paź 2016, o 20:01
kaczan pisze:I wrzuccie wykresy tych motorynek
Ty pierwszy
-
pablogixer34
- Posty: 914
- Rejestracja: 6 maja 2014, o 23:22
- Motocykl: ZX 10 R Śnieżynka...
- Wymarzony motocykl: Nowy
- Imię: Paweł
- Skąd: Koniec Świata
Nieprzeczytany post
autor: pablogixer34 » 25 paź 2016, o 20:03
no co Ty Kubis, pan prezes nie ma na to czasu, ledwo go znajduje żeby coś tu chłopakom fachową radą uraczyć