Info jakie dostałem dziś od Daniela:
dzisiaj wszystko zrobilem.. rano przetestowałem na swoim moto ustawienia dla
Ciebie
- mape paliwowa masz wzbogaconą pod wydech MIVV i filtr BMC, nie jakos super
bogato, tak zebys w razie czego tez spokojnie mogl jezdzic z db-killerem.
- wtryskiwacze zostały aktywowane przy hamowaniu silnikiem, czyli przy
zamykaniu przepustnicy. Efekt jest taki, ze jak odpuszczasz gaz to silnik
nie hamuje jak V-ka.
- wylaczona closed-loop, czyli tryb pracy silnika, ktory wymusza ubogą
mieszankę w silniku (sonda lambda).
- wyłaczony zawór AIS (PAIR), który dopuszcza powietrze do ukladu
wydechowego aby oszukac pomiar norm spalin. w tej chwili nie otworzy sie on
nigdy i wydech nie bedzie strzelal ogniem.
- zmodyfikowane mapy przepustnic, A/STD/B (obrazek w zalaczniku) - ich
przebieg zostal wygladzony aby nie bylo naglych skokow mocy, oraz poczatkowe
15% TSP progresywnie zlagodzone. Mapa A - przyspieszona i wzmocniona -
sprawia wrazenie jakby moto mialo ze 150KM, Mapa STD - poczatkowo lagodnie
rosnie, nastepnie calkowicie liniowa 1:1 - idealna na codzien, Mapa B -
typowo deszczowa ale koncowka jest znacznie mocniejsza niz w stock, tak zeby
jazda tez nie meczyla za bardzo nadgarstka.
- zdjęta bloka predkosci - pojdzie tyle ile silnik wygeneruje mocy.
- temparatura pracy wentylatora zostala obnizona, załącza się przy 97st, i
wylacza przy 93st.
- przy wiekszym otwarciu przepustnic 50+ i wyzszych obrotach 6000+ zostalo
przyspieszone wyprzedzenie zaplonu. Motocykl fabrycznie przystosowany jest
do pracy nawet na paliwie 85-91 oktanowym, z racji tego ze u nas jednak to
paliwo jest lepszej jakosci (95-98) mozna bezpiecznie przyspieszyc moment
spalania - to wplywa bezposrednio na moc maxymalna generowana przez silnik.
Zobaczymy jakie odczucia bedą jak przyjdzie