Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"

Latasz czym innym niż gix? Pokaż go w tym dziale ;-)
Regulamin forum
Podgląd regulaminu działu:Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
wrobello
Nowy
Nowy
Posty: 18
Rejestracja: 19 mar 2017, o 14:05
Motocykl: GSX-R 600 20th
Imię: Kamil
Skąd: Grajewo

Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"

Nieprzeczytany post autor: wrobello » 16 maja 2017, o 23:38

to teraz pokaż ten sprzęt bo jak narazie zrobiłeś zooma gadżetów i wykresów a całość Ci umknęła

Awatar użytkownika
kaczan
Posty: 1000
Rejestracja: 25 maja 2015, o 10:55
Motocykl: 1000L2
Imię: Przemek
Skąd: Podlaskie

Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"

Nieprzeczytany post autor: kaczan » 17 maja 2017, o 18:43

W google sobie poszukajcie jak dokladnie wyglada dycha z 2013 roku, moze choc tyle w gimnazjum nauczyli.. :lol:

kamilsz20
Nowy
Nowy
Posty: 20
Rejestracja: 31 mar 2016, o 00:42
Motocykl: Gixx 600
Imię: Kamil
Skąd: Opatów

Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"

Nieprzeczytany post autor: kamilsz20 » 17 maja 2017, o 19:08

Dziwny tok rozumowania.
To na chuj ten wątek zakładałeś? W google też możemy sobie poszukać jak wyglądają ,,gadżety'' do kawy :|

Awatar użytkownika
Speedbike
Posty: 144
Rejestracja: 19 lut 2016, o 19:23
Motocykl: Gsxr 1000 K8 Turbo
Wymarzony motocykl: None
Imię: Przemek
Skąd: Warszawa

Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"

Nieprzeczytany post autor: Speedbike » 17 maja 2017, o 23:30

Kaczan ale sam nie wierze w te 210 na kole, czemu- bo nasłuchałem się i zweryfikowałem juz takich historii wiele, np. wielkim rozczarowaniem był 3 wypust kawy który też miał mieć 200KM a ma spoooro mniej. Nie miałem okazji sprawdzić 4to wypustu 10tki więc się nie będę spierał. Choć z tego co widzę po filmie Brocksa dycha jest słabsza od nowej R1 a tą miałem okazję hamować (torową) u to jest jeszcze całkiem daleko do 200KM na kole.
Goduli nie posiadam, ale wiem że jak najbardziej wylicza moc na wale, mało tegp wszystkie wykresy które widziałem na Goduli dotyczyły mocy przeliczonej na wał.

Awatar użytkownika
kaczan
Posty: 1000
Rejestracja: 25 maja 2015, o 10:55
Motocykl: 1000L2
Imię: Przemek
Skąd: Podlaskie

Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"

Nieprzeczytany post autor: kaczan » 20 maja 2017, o 10:30

Wiemy i ja i Ty ze moce podane w fabrycznych katalogach to bajki pod klientele, w ogloszeniach co drugi ma wymarzone ponad 200 kuni po zmianie byle jakiej koncowki hahahha... A hamownia to przydatne narzedzie do obalania m.in. takich mitow.

Napisz ile wyciagnela gola H2. Z ciekawosci.

kai
Posty: 853
Rejestracja: 15 paź 2014, o 21:05
Motocykl: r6 rj11
Wymarzony motocykl: s1000rr
Imię: Artur
Skąd: Opole

Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"

Nieprzeczytany post autor: kai » 20 maja 2017, o 19:29

3gen był słąby? 2jka była słaba, 3 gen miał więcej mocy od 1 i 2.

Awatar użytkownika
ToMsOn
Posty: 3147
Rejestracja: 27 lis 2014, o 21:48
Motocykl: ZX10R igła forumowa ;)
Wymarzony motocykl: H2R
Imię: Tomas
Skąd: <DKL>
Lokalizacja: Cała Polska

Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"

Nieprzeczytany post autor: ToMsOn » 20 maja 2017, o 22:33

Bardziej chodziło o różnice między tym co na papierze a tym na kole. Generalnie co by nie mówić jak każdy inny motocykl marka może oprócz bmw które trzyma się tego co mniej więcej podaje :) gix k9 też ma 195 z doładowaniem a ile jest faktycznie ;)

Awatar użytkownika
Speedbike
Posty: 144
Rejestracja: 19 lut 2016, o 19:23
Motocykl: Gsxr 1000 K8 Turbo
Wymarzony motocykl: None
Imię: Przemek
Skąd: Warszawa

Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"

Nieprzeczytany post autor: Speedbike » 21 maja 2017, o 00:42

kai pisze:3gen był słąby? 2jka była słaba, 3 gen miał więcej mocy od 1 i 2.

Gen 1 153 KM koło (hamowałem 3 sztuki)
Gen 2 155KM koło (hamowałem 1 sztukę)
Gen 3 160KM koło (hamowałem 1 sztukę).
By wyliczyć moc na wale trzeba przemnożyć przez 1.11

kai
Posty: 853
Rejestracja: 15 paź 2014, o 21:05
Motocykl: r6 rj11
Wymarzony motocykl: s1000rr
Imię: Artur
Skąd: Opole

Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"

Nieprzeczytany post autor: kai » 23 maja 2017, o 14:32

Speedbike pisze:
kai pisze:3gen był słąby? 2jka była słaba, 3 gen miał więcej mocy od 1 i 2.

Gen 1 153 KM koło (hamowałem 3 sztuki)
Gen 2 155KM koło (hamowałem 1 sztukę)
Gen 3 160KM koło (hamowałem 1 sztukę).
By wyliczyć moc na wale trzeba przemnożyć przez 1.11
pisząc "2jka była słaba" miałem na myśli sposób oddawania mocy w porównaniu do 1gen. bo to nie tylko moja opinia, że 2jka wydawała się trochę "skastrowana" czy "potulna"

Awatar użytkownika
Speedbike
Posty: 144
Rejestracja: 19 lut 2016, o 19:23
Motocykl: Gsxr 1000 K8 Turbo
Wymarzony motocykl: None
Imię: Przemek
Skąd: Warszawa

Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"

Nieprzeczytany post autor: Speedbike » 24 maja 2017, o 09:45

Ale ja tylko to informacyjnie zamieściłem.
Miałem przez chwilę gen2 i w porównaniu z GSXR to ospały muł był, mimo że moc miał (patrz wyżej.

ODPOWIEDZ