ACCOSSATO master cylinder

Wszystko na temat GSX-R 600.
Regulamin forum
Zapoznaj się i przekaż uwagi odnośnie
Nowe forum GSXR.PL!
terry
Nowy
Nowy
Posty: 44
Rejestracja: 9 kwie 2016, o 09:26
Motocykl: 750 k7
Imię: Piotr
Skąd: Wawa

Re: ACCOSSATO master cylinder

Nieprzeczytany post autor: terry » 16 cze 2017, o 18:47

Tłoczki w tokico cofają się bardzo daleko. To widać po tym jak lekko obraca się koło, praktycznie zero styku klocek-tarcza. Wystarczy zostawić na 2-3h zaciśniętą pompę i jest malutki skok i ok, ale wystarczy 2 razy przyhamować i jest to co na początku. Suzuki ma po prostu takie hamulce. To taka ich cecha wyróżniająca. Jak zielony kolor u kawasaki.

A jak z siłą hamowania na zaciskach z RN12? Bo też tam kiedyś planuję wymianę zacisków, a te mają jednak stosunkowo małe klocki.

Awatar użytkownika
MaciejX
Posty: 1846
Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
Motocykl: GSX-R 1000 K5
Wymarzony motocykl: RC213V
Imię: Maciej
Skąd: Mrągowo

Re: ACCOSSATO master cylinder

Nieprzeczytany post autor: MaciejX » 16 cze 2017, o 19:16

generalnie różnica mała z tym że ciężko powiedzieć bo te klocki z którymi kupiłem te zaciski są jakieś sumitomo i to juz koncówka ja nie wiem co to jest czy to sa sintermetalowe czy jakieś organiczne więc cięzko mi na chwilę obecną powiedzieć, ale nie ma problemu zrobić stopala wciskając klamkę dwoma palcami więc tragedii nie ma, jutro mam mieć nowe klocki TRW sintermetalowe więc po ich zalożeniu będe miał jakieś większe porównanie co do samej siły hamowania ale podejrzewam że również będzie lepiej jak przed wymianą ale nawet niech i będą ciut słabsze to przynajmniej stabilne a nie jedno hamowanie super a za chwile nastepne hamowanie i klamka wpada i hebla nie ma.

ODPOWIEDZ