Akcja serwisowa Suzuki. Problem dotyczy łańcucha L7/L8
- Westbam
- Posty: 381
- Rejestracja: 26 mar 2017, o 22:49
- Motocykl: GSXR K8 750
- Wymarzony motocykl: Myślę... ZX10R 2012?
- Imię: Damian
- Skąd: Olkusz
Akcja serwisowa Suzuki. Problem dotyczy łańcucha L7/L8
Chcesz mieć taki userbar? Skorzystaj: viewtopic.php?f=5&t=13030&p=126881#p126881
Moja SUZI: http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=13&t=13510
-
- Posty: 122
- Rejestracja: 11 kwie 2012, o 12:15
- Motocykl: służbowy
Re: Akcja serwisowa Suzuki. Problem dotyczy łańcucha L7/L8
ECM będzie wymieniany. łańcuch tylko w sytuacji gdy został namiernie rozciągniety dzieki obrotom... bo tu opisali tak jakby to łańcuch był główna przyczyną akcji serwisowej dzieku któremu bedzie wymieniany ECM
- Speedbike
- Posty: 144
- Rejestracja: 19 lut 2016, o 19:23
- Motocykl: Gsxr 1000 K8 Turbo
- Wymarzony motocykl: None
- Imię: Przemek
- Skąd: Warszawa
Re: Akcja serwisowa Suzuki. Problem dotyczy łańcucha L7/L8
Powiem wam, że o głupszej akcji serwisowej nie słyszałem, no może ta ze wzmacnianiem ramy w K5/6 była równie głupia.
-
- Nowy
- Posty: 21
- Rejestracja: 20 wrz 2017, o 00:46
- Motocykl: GSX-R 1000
- Imię: Dominik
- Skąd: Warszawa
Re: Akcja serwisowa Suzuki. Problem dotyczy łańcucha L7/L8
Mój GSX-R niestety też podlega pod akcję serwisową. Mam nadzieje że wymiana ECM nie ograniczy mocy
- Speedbike
- Posty: 144
- Rejestracja: 19 lut 2016, o 19:23
- Motocykl: Gsxr 1000 K8 Turbo
- Wymarzony motocykl: None
- Imię: Przemek
- Skąd: Warszawa
Re: Akcja serwisowa Suzuki. Problem dotyczy łańcucha L7/L8
Generalnie problem dotyczy (wg informacji Suzuki) tylko pracy QS i to dokładnie przy zmianie z 1 na dwójkę. Jest trochę naciągana teoria, że przez błąd QS można nie wbić dwójki , to jeszcze niczym nie skutkuje poza rykiem silnika, ale nieogarnięty rajder może niechcący w tym momencie wbić tą dwójkę co spowoduje duże szarpnięcie. Mi się to zdarzyło nie raz, chyba każdy kto się ściga miał missshifta z jedynki na dwójkę.
Myślę, że rozwiązaniem Suzuki jest minimalnie dłuższy czas odcięcia zapłonu, dla pewniejszej zmiany biegu i to tyle. Ale co oni faktycznie zmienią to przecież tego nikt po nich nie sprawdzi.
Gdybym miał taki motocykl, a nie zauważyłbym problemu ze zmianą biegów, to poczekałbym na opinię zza oceanu od osób, które to zrobią w swoich moto.
Osobiście olałem akcje wymiany pompy hamulcowej czy regulatora napięcia.
Myślę, że rozwiązaniem Suzuki jest minimalnie dłuższy czas odcięcia zapłonu, dla pewniejszej zmiany biegu i to tyle. Ale co oni faktycznie zmienią to przecież tego nikt po nich nie sprawdzi.
Gdybym miał taki motocykl, a nie zauważyłbym problemu ze zmianą biegów, to poczekałbym na opinię zza oceanu od osób, które to zrobią w swoich moto.
Osobiście olałem akcje wymiany pompy hamulcowej czy regulatora napięcia.
-
- Nowy
- Posty: 21
- Rejestracja: 20 wrz 2017, o 00:46
- Motocykl: GSX-R 1000
- Imię: Dominik
- Skąd: Warszawa
Re: Akcja serwisowa Suzuki. Problem dotyczy łańcucha L7/L8
Ale QS jest tylko w wersji R. W standardowej wersji nie ma QS
- Speedbike
- Posty: 144
- Rejestracja: 19 lut 2016, o 19:23
- Motocykl: Gsxr 1000 K8 Turbo
- Wymarzony motocykl: None
- Imię: Przemek
- Skąd: Warszawa
Re: Akcja serwisowa Suzuki. Problem dotyczy łańcucha L7/L8
W takim razie, cała historia jest ściemą. Ja bym czekał na rozwój sytuacji, na pewno nie pojechałbym tam jako pierwszy.