1999, 600, SRAD ;)
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
- MichalBurnout
- Posty: 279
- Rejestracja: 16 lip 2010, o 16:27
- Motocykl: GSXR 600 SRAD STUNT
- Wymarzony motocykl: Już jest? :P
- Lokalizacja: Działdowo/Mława
1999, 600, SRAD ;)
Już drugi sezon go posiadam, jestem zadowolony, nie jest idealny jeśli chodzi o malowanie, musiałem zmienić bak, boczek, dokupić siedzenie pasażera ale jak na pierwszy moto do nauki to i tak jest ok. Ma parę modyfikacji wprowadzonych przeze mnie, czy są przydatne to się okaże:
- "prosta" kierownica
- radialna pompa hamulcowa
- zmieniona dźwignia sprzęgła
- przerobiona odma
- podniesiony tył
- wybebeszony wydech(ale wolałbym go zmienić)
- wyświetlacz biegu
W przyszłości, kolejność przypadkowa(ale kiedy???):
- +2 zęby tył, - 1 przód (zębatki + łańcuch)
- amortyzator skrętu
- nowa opona tył
- łożysko główki ramy
- odnowić malowanie
- rozrząd i zawory
- szyba na taką z garbem
- sprzęgło
- inne np. przerywacz kierunków na LED itp...
Kiedyś chciałem czachę od K1 zakładać, ale już mi przeszło
Miał słaby skręt, wina była śrubek w ogranicznikach, dlaczego ktoś to zrobił, nie wiem, teraz blokada kiery działa Do tego mam wypięte solenoidy bo pomimo zrobionego synchro gaźników podczas ruszania "żabkuje" podczas ruszania(a jak były podpięte to już okropieństwo ), ale może ktoś odwalił fuszerkę albo coś do wymiany Z mocy jestem zadowolony, chociaż w porównaniu do nowych roczników mój to dziadek i to jaki powolny... Co zrobić, "Jak się nie ma, co się lubi - to się lubi, co się ma"
Tak się prezentuje obecnie:
[img]http://img832.imageshack.us/img832/3867/11030844.jpg[/img]
- "prosta" kierownica
- radialna pompa hamulcowa
- zmieniona dźwignia sprzęgła
- przerobiona odma
- podniesiony tył
- wybebeszony wydech(ale wolałbym go zmienić)
- wyświetlacz biegu
W przyszłości, kolejność przypadkowa(ale kiedy???):
- +2 zęby tył, - 1 przód (zębatki + łańcuch)
- amortyzator skrętu
- nowa opona tył
- łożysko główki ramy
- odnowić malowanie
- rozrząd i zawory
- szyba na taką z garbem
- sprzęgło
- inne np. przerywacz kierunków na LED itp...
Kiedyś chciałem czachę od K1 zakładać, ale już mi przeszło
Miał słaby skręt, wina była śrubek w ogranicznikach, dlaczego ktoś to zrobił, nie wiem, teraz blokada kiery działa Do tego mam wypięte solenoidy bo pomimo zrobionego synchro gaźników podczas ruszania "żabkuje" podczas ruszania(a jak były podpięte to już okropieństwo ), ale może ktoś odwalił fuszerkę albo coś do wymiany Z mocy jestem zadowolony, chociaż w porównaniu do nowych roczników mój to dziadek i to jaki powolny... Co zrobić, "Jak się nie ma, co się lubi - to się lubi, co się ma"
Tak się prezentuje obecnie:
[img]http://img832.imageshack.us/img832/3867/11030844.jpg[/img]
Jeśli pędzisz z prędkością 299 km/h, to co widzisz przed sobą jest już historią...
- Cinas12
- Posty: 52
- Rejestracja: 29 sie 2010, o 21:06
- Motocykl: GSX-R 600 SRAD
- Wymarzony motocykl: BMW K1300S
- Lokalizacja: Poznań/Swarzędz
Re: 1999, 600, SRAD ;)
Nie łatwiej będzie kupić nowszy i mocniejszy model?;)pozdro
- MichalBurnout
- Posty: 279
- Rejestracja: 16 lip 2010, o 16:27
- Motocykl: GSXR 600 SRAD STUNT
- Wymarzony motocykl: Już jest? :P
- Lokalizacja: Działdowo/Mława
Re: 1999, 600, SRAD ;)
Nie, bo ten już jest, a co na k1 się przesiądę, jak tego nawet dobrze nie oblatałem. A do gumowania będzie ok. Jakby był duży przypływ gotówki to zobaczymy
Jeśli pędzisz z prędkością 299 km/h, to co widzisz przed sobą jest już historią...
-
- Nowy
- Posty: 14
- Rejestracja: 8 mar 2012, o 19:59
- Motocykl: gsxr 600 srad
- Wymarzony motocykl: 750 srad factory xro race
Re: 1999, 600, SRAD ;)
Co to za tarcze na przodzie, bo jakieś akcesoryjne widać. Wrzuć więcej zdjęć między innymi tej pompy radialnej. Dzięki!
- tomasek325ic
- Nowy
- Posty: 30
- Rejestracja: 9 kwie 2012, o 20:07
- Motocykl: GSX R 600 K1
- Wymarzony motocykl: gsx r 600 K6
Re: 1999, 600, SRAD ;)
ładne malowanie:) kolega takiego szuka:P
- Mody
- Posty: 447
- Rejestracja: 10 lut 2012, o 13:42
- Motocykl: GSX-R 1000 K5
- Wymarzony motocykl: Już jest
- Imię: Mateusz
- Skąd: Tarnowskie Góry
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: 1999, 600, SRAD ;)
Chcesz się pozbyć wybebeszonego wydechu? Ile za niego chcesz? Masz jakiś filmik jak to chodzi?
Romet ogar 205 >> Enduro 50 >> Romet Z125 >> GSX-R 600 SRAD >> GSX-R 1000 K1 >> GSX-R 1000 K5
Kanał YouTube: https://www.youtube.com/user/VantagePL
Kanał YouTube: https://www.youtube.com/user/VantagePL
- MichalBurnout
- Posty: 279
- Rejestracja: 16 lip 2010, o 16:27
- Motocykl: GSXR 600 SRAD STUNT
- Wymarzony motocykl: Już jest? :P
- Lokalizacja: Działdowo/Mława
Re: 1999, 600, SRAD ;)
Po dłuugim czasie SRAD wygląda tak:
Zmienione:
-Zębatka 60z
-Odma przrobiona
-Smok odwrócony
-Miska olejowa przespawana i odwrócona
-Klatka
-Stelaż tył
-Amortyzator skrętu, standard od Gixa jakiegoś ale daję rade
-Przerobione sety, do góry i w tył przesunięte
-Clipony od Kawy
-0,5 litra oleju ponad stan
-Założony HB na 2x 4-tłoczkow monobloki z R1, pompa radialna 16 z R1, tarcza od R6 210 mm, HB wzór krzyż, robiony pod Gixxa, teraz w sumie są 3x zaciski od Yamachy, ale na 4-tym ramieniu mogę zamontować monoblok 6-cio tłoczkowy od R1, ale na raz się nie da wszystkich, trzeba krzyż "obrócić", to co jest to bajka, tył lepiej wyczuwalny i płynniej chodzi niż przód, ale z przodu zwykłe tokico, i w ogóle do poprawy ale nie dziś
-Tył na 4-ro tłoczkowym monobloku z R1, średnio jestem zadowolony, mały ruch dźwigni, wyczuwalność też słaba, ale klocki nie dotarte a możne to w 101% wystarczy, zobaczymy także nie narzekam, ale takie pierwsze wrażenie.
-Światła awaryjne, przełącznik od K5
-dźwignia hamulca od F4
Planuję założyć boczne plastyki, zmienić przednią owiewkę, założyć inna lampę i przenieść zegary na klatkę, dołożyć wentylator na chłodnicę od R1, może jakieś wzmocnienie chłodnicy no i zakupić krótki tłumik mam też sharkfina ale nie mogę się zmobilizować do montażu
Zmienione:
-Zębatka 60z
-Odma przrobiona
-Smok odwrócony
-Miska olejowa przespawana i odwrócona
-Klatka
-Stelaż tył
-Amortyzator skrętu, standard od Gixa jakiegoś ale daję rade
-Przerobione sety, do góry i w tył przesunięte
-Clipony od Kawy
-0,5 litra oleju ponad stan
-Założony HB na 2x 4-tłoczkow monobloki z R1, pompa radialna 16 z R1, tarcza od R6 210 mm, HB wzór krzyż, robiony pod Gixxa, teraz w sumie są 3x zaciski od Yamachy, ale na 4-tym ramieniu mogę zamontować monoblok 6-cio tłoczkowy od R1, ale na raz się nie da wszystkich, trzeba krzyż "obrócić", to co jest to bajka, tył lepiej wyczuwalny i płynniej chodzi niż przód, ale z przodu zwykłe tokico, i w ogóle do poprawy ale nie dziś
-Tył na 4-ro tłoczkowym monobloku z R1, średnio jestem zadowolony, mały ruch dźwigni, wyczuwalność też słaba, ale klocki nie dotarte a możne to w 101% wystarczy, zobaczymy także nie narzekam, ale takie pierwsze wrażenie.
-Światła awaryjne, przełącznik od K5
-dźwignia hamulca od F4
Planuję założyć boczne plastyki, zmienić przednią owiewkę, założyć inna lampę i przenieść zegary na klatkę, dołożyć wentylator na chłodnicę od R1, może jakieś wzmocnienie chłodnicy no i zakupić krótki tłumik mam też sharkfina ale nie mogę się zmobilizować do montażu
Jeśli pędzisz z prędkością 299 km/h, to co widzisz przed sobą jest już historią...
- Pająkhc
- Posty: 1321
- Rejestracja: 12 cze 2013, o 19:27
- Motocykl: gsx r 600
- Wymarzony motocykl: gsx 1000r
- Lokalizacja: Nowy sącz
Re: 1999, 600, SRAD ;)
czemu tak wygląda miałeś szlifa czy celowe przerobienie
TY MI SYNU NIE PIERDOL MASZYNA MA HULAĆ !!!
- MichalBurnout
- Posty: 279
- Rejestracja: 16 lip 2010, o 16:27
- Motocykl: GSXR 600 SRAD STUNT
- Wymarzony motocykl: Już jest? :P
- Lokalizacja: Działdowo/Mława
Re: 1999, 600, SRAD ;)
Miałem i zdecydowałem, że tak będzie lepiej
Jeśli pędzisz z prędkością 299 km/h, to co widzisz przed sobą jest już historią...
-
- Nowy
- Posty: 18
- Rejestracja: 15 lip 2014, o 14:57
- Motocykl: Gsxr 750 srad
- Wymarzony motocykl: Triumph 1098
- Imię: Maciej
- Skąd: Zielona Góra
Re: 1999, 600, SRAD ;)
Hamulec z tyłu wygląda świetnie! Będziesz malował przednią fele na ten sam kolor co tył?
- dziadek
- Posty: 1492
- Rejestracja: 11 sie 2013, o 20:10
- Motocykl: KAWA Z 1000
- Wymarzony motocykl: juz były
- Imię: Robert
- Skąd: lubelskie
- Lokalizacja: wojciechów lubelskie
Re: 1999, 600, SRAD ;)
Spoko zawsze to cos inaczej . Grunt to zeby wszystko na miejscu bylo .
- MichalBurnout
- Posty: 279
- Rejestracja: 16 lip 2010, o 16:27
- Motocykl: GSXR 600 SRAD STUNT
- Wymarzony motocykl: Już jest? :P
- Lokalizacja: Działdowo/Mława
Re: 1999, 600, SRAD ;)
Przednią tez bym tak pomalował, tył zresztą też do poprawy, ale na razie tylko jazda, co do wyglądu to przyjdzie czas, technicznie bajka, tylko latać
Jeśli pędzisz z prędkością 299 km/h, to co widzisz przed sobą jest już historią...
- Stage
- Posty: 366
- Rejestracja: 2 lis 2013, o 19:39
- Motocykl: Brak
- Wymarzony motocykl: GSXR 1000 K9
- Imię: Tomek
- Skąd: Lublin
Re: 1999, 600, SRAD ;)
Widzę że szykuje się ostry sprzęt do gum
GSXR 600 SRAD >>> GSXR 600 K1 >>> GSXR 600 K4
- Dafffca
- Posty: 91
- Rejestracja: 5 mar 2014, o 19:57
- Motocykl: Suzuki Gsx-r 600 K1
- Wymarzony motocykl: Yamaha R6
Re: 1999, 600, SRAD ;)
Będzie Łutututu!!!!!!!
Witać, że trochę pracy już w niego włożyłeś. no ładnie ładnie
Witać, że trochę pracy już w niego włożyłeś. no ładnie ładnie